vraag naar duw in buik...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bambie, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Gisteren (zo stom) liep met mijn schoonzus te kletsen en liep toen heel hard tegen mijn vriend aan die net gebukt stond over de buggy van mijn dochter, dus tegen zijn billen aan, dat deed echt flink zeer!
    Hierna heb ik de beeb nog wel gevoeld maar zachter dan normaal (denk ik) en ik heb nu een pijnlijke plek aan de zijkant van mijn buik (rechts bij mijn ribben) nou wil ik niet weer de gyn bellen (ben van de week daar nog geweest met dat mijn nieren een beetje gestuwd zijn...en ik heb maandag een controle afspraak bij de gyn) maar moet ik hier nu iets mee? Behalve beter uit mijn doppen kijken?

2. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Na alles stomme dingen die ik heb gedaan in mijn vorige zwangerschap omdat ik mijn buik vergeten was ben ik van menig dat je kindje heeeeeeel goed vast en beschermd zit in je buik.
    Er word nu regelmatig nog op mijn buik gesprongen als ik niet oplet! Ook is zo'n buik heeeeeel leuk om hobbelpaardje op te spelen, Auw Auw Auw!

Dat kleintje zit echt wel goed, zou me er niet druk om maken.

3. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Dat dacht ik ook wel eigenlijk...maar altijd fijn om nog ff door een "ervaringsdeskundige" te laten bevestigen...vond het ook zo stom van mijzelf..zeg tegen mijn dochter van 3 áltijd voor je kijken als je loopt en zelf doe ik het dus duidelijk niet :)

4. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Als jij je er beter door voelt gewoon ff bellen. Beter een keer teveel dan te weinig. En je geeft aan het gevoel te hebben de kleine minder goed te voelen als anders, dat samen met je twijfel denk, gewoon even bellen. Uiteindelijk hebben wij maar enkele.ervaringen en heeft een gyn er voor gestudeerd, geen vergelijking dus;)

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik zou er wel naar laten kijken omdat je nog pijn zegt te hebben.
    Ze voelen dan even of alles nog goed soepel aanvoelt enzo.
    Ik had me ook een keer hard gestoten aan een winkel karretje bij mijn dochters zwangerschap, maar na 2 uurtjes was de pijn wel weg...

6. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Bij twijfel ALTIJD bellen, dat vinden ze in het ziekenhuis echt niet erg hoor. Beter 10 keer voor niets bellen dan 1 keer te laat, zeggen ze hier altijd. Je moest eens weten hoe vaak ik gebeld heb omdat ik me zorgen maakte, en altijd kon ik gelijk dezelfde dag nog terecht voor een echo.
    Opzich denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken. Je kindje zit goed verpakt, met vruchtwater om zich heen, wat echt wel tegen een stoot kan. Zie het zo : een vis die in een zak water zit, kun je ook niet aanraken.
    Zo zit je kindje ook. Maar nogmaals, bij twijfel altijd bellen, vooral omdat je toch aangeeft nog pijn te hebben, al denk ik niet dat er iets ergs is, meid. Mijn hond die sprong met zijn volle gewicht van 10 kilo een keer op mijn buik. Echo gemaakt in het ziekenhuis, bleek niets aan de hand te zijn.

Deel Deze Pagina