Hoi dames, Ik ben op zoek naar ervaringen van de Ladycomp. Online kom ik met name (naar wat lijkt) gesponsorde ervaringen tegen en kom er niet helemaal uit wat het gebruikersgemak is. Ik zoek geen ervaringen of het wel/niet betrouwbaar is (v.w.b. anticonceptie). Mijn man is 'op de natuurlijke manier' namelijk onvruchtbaar, maar omdat we het ook niet volledig aandurven om nooit meer anticonceptie te gebruiken zijn we wel op zoek naar iets wat de kansen op een natuurlijke zwangerschap verkleind (ter info: een kind is meer dan welkom maar wegens een erfelijke ziekte liever niet op de natuurlijke manier maar via de medische wereld). De pil heb ik jarenlang gebruikt, maar ben ik inmiddels zat. Wie heeft ervaring met de ladycomp, of een vergelijkbaar apparaat? Wat is het gebruiksgemak? Werkt het goed? Zijn er dingen waar je tegenaan loopt? Hoor het graag
Ik lees heel veel slechte dingen over de ladycomp. Ik ken meerdere verhalen van vrouwen die ondanks de ladycomp zwanger zijn geworden.
https://www.google.com/amp/s/amp.nos.nl/artikel/2213662-artsen-waarschuwen-zwangerschap-voorkom-je-niet-met-thermometer.html