Hoi Ja het onderwerp zegt het al he.. hoe vroeg kun je eigenlijk al zwangerschapssymptomen hebben.. Ik heb elke maand zo na me ei wel last van mij (.)(.) en ik weeeeet dat je lichaam je ook oo zooo voor de gek kan houden.. Maar deze ronde is anders dan anders.. Ik heb ontzettend honger heel de dag door vooral sochtends en laat in de avond.. ik probeer savonds niet meer te snaaaaien want anders ga ik uitdijen denk ik.. verder lust ik ineeens zo graag koffie terwel ik dit voorheen helemaal niet luste me maag draaide er al bij om als ik de geur van koffie rook.. ik zit vandaag op 11 DPO.. ik heb ook overal jeuk gewoon over me hele lichaam word er gek van! en geen andere wasmiddel of douchezeep.. Ook heb ik veel krampen en steken rond me bm.. vanmorgen een hele hevige dus me NOD zal er wel weer aan komen denk ik dan... Heeft iemand ervaring met al zo vroeg symptomen??
Klinkt veelbelovend jeuk had ik ook last van twee keer. Ik had 7 dagen na mijn eisprong al echt symptomen die opvielen.
Hee Beebbie ja je lichaam kan je écht voor de gek houden...ik had twee weken last van lichte menstruatiekrampjes en dit had ik ook toen ik vorig jaar zwanger was. Ongi bleef uit en gaandeweg kreeg ik nog meer klachten: gespannen baarmoeder, steekjes rechts van mijn baarmoeder soms echt pijnlijke, hoge hartslag en heel duizelig. En soms had ik ook vreetbuien. Had ik net een grote pizza opgegeten, had ik na een kwartier alweer zin aan een patatje oorlog met een frikandel speciaal! Helaas toch nog ongesteld geworden..wel pas om dag 46 van mijn cyclus. Ik was er echt van overtuigd dat ik zwanger was...blijkbaar whisfull thinking..jammer dat mijn lichaam me zóó voor de gek heeft gehouden. Voor jou hoop ik dit natuurlijk niet en dat het gewoon lekker raak mag zijn! Dat zal fijn zijn na best een hele lange periode waarin jullie het proberen!
Ik hoop natuurlijk niet te veel want het zal zeker niet de eerste keer zijn dat ik zo voor de gek gehouden ben.. door me eigen lichaam! maar dankje voor jullie reacties het is alleen weer elke ronde zo spannend!!
Ik heb precies dezelfde symptomen!!! Morgen of dinsdag mijn NOD...ik wacht geduldig af Ben al 2 jaar bezig dus heb deze dingen wel vaker mee gemaakt...maar moet eerlijk zeggen,niet zo erg als nu
pff 2 jaar?? en geen mmm?? Ja erg he.. kword er soms zelf ook niet goed van! Spannend hou je ons op de hoogte??
ik ben maandag de 18de bij de gyn geweest en op echo niets te zien,bloed genomen en uitslag:0,00 hcg .ze zag wel dat mij eisprong geweest was en nu blijk ik zwanger...dus symptomen waren er vanaf het innestelen nog volop bezig was.je kan dus al héél vroeg symp hebben....ik ging naar de gyn omdat ik voelde dat ik zwanger was en was zooo teleurgesteld omdat mijn lichaam me had beetgenomen maar dat was dus niet zo.ik hoop maar dat het goed gaat zoooooo bang
Jup, 2 jaar alweer...eigenlijk nog iets langer! Vanaf December 2010 dus dat is een aardige tijd! Heb wel een kijk operatie gehad maar alles OK dus ze zeggen gewoon blijven proberen. Vandaag is mijn NOD, maar zoals gewoonlijk heb ik niet het gevoel dat ik ongi moet worden...wel heb ik iets in voordat ik het op me werk word. Ik vind het best wel spannend,het ene moment denk ik nee ik heb dit vaker gehad dus het zal wel niet en het andere moment denk ik nee ik heb zoveel voortekenen... Bijvoorbeeld, ik kan de hele dag wel drinken zeg pff, terwijl ik dat in mijn hele leventje (20jaar) nog nooit heb gehad! 2 glazen drinken per dag was genoeg voor me. Oh en de godganse dag ken ik wel eten! Maar wat ik al zei, ik heb dit soort dingen wel vaker gehad dus ga er ook niet vanuit. En ik ben er dan (gelukkig) ook erg goed in om geen test te kopen Dus ik wacht het vandaag gewoon lekker af en anders ga ik morgen een test kopen denk ik... Normaal gesproken zeg ik tegen vriendlief, ik denk dat het nou gelukt is hoor...en nog geen uur later ben ik ongi geworden dus nu zit ik al 2 weken in spannend en vind het heel moeilijk om niks te zeggen! Maar tot nu toe werkt het. Ik laat het weten hoe of wat...
vorige cyclus had ik halverwege januari ineens allemaal krampen, veel moe, last van mijn onderbuik, duurde 3 weken, toen kwam ongesteldheid, en alles weer weg. nu ben ik alweer 7 weken verder, 1 negatieve test gehad, nog redelijk energie, alleen op mijn rug en gezicht bultjes/puistjes sinds een weekje... die heb ik normaal nooit. als ik over enkele weken nog geen rood heb gespot maar eens een 2e test ertegen aan gooien..
En die koffie herken ik inderdaad..vorige week had ik 's avonds toen ik alleen zat zin in een bak koffie! Terwijl ik dat normaal echt niet drink als ik thuis ben.. Heel erg moe, en last van kleine pukkeltjes. Me buik staat ook bijna op ontploffen maar dat kan ook zijn dat me menstruatie eraan komt natuurlijk.. Vind het best spannend vandaag maar nu kan me ongi ook weg blijven omdat ik het zo erg hoop dusja ik weet het allemaal niet! Ik kan eigenlijk niet meer geloven dat ik ooit nog mama word en spontaan zwanger dus daarom geloof ik er niet zo in haha..
Jeetje dat is al een tijd dat jullie bezig zijn zeg, "gelukkig" is er niks aan de hand waardoor het zolang duurt maar aan de andere kant lijkt het me ook heel frustrerend want je geduld wordt wel heel erg op de proef gesteld zeg!! Dat is echt zwaar lijkt mij!!! Je wilt dus graag jong moeder worden leuk!! Ik zelf ben op me 18e voor het eerst zwanger geraakt wat uitliep op een miskraam en daarna op me 19e zwanger geraakt van mijn zoontje die inmiddels bijna 6 jaar is. Inmiddels heb ik een nieuwe vriend (ben een tijd alleenstaande moeder geweest) en we zitten nu in de 9e ronde voor een broertje of zusje voor hem Ik vind het trouwens echt knap dat je je zo goed in kan houden met testen haha!! Ikzelf test echt altijd voor mijn nod en neem me elke maand weer voor om dat niet te doen...maar ik heb totaal geen zelfbeheersing en doe het elke keer weer wahaha!! Heb je wel een regelmatige cyclus?? Irritant he, dat je lichaam je zo voor de gek kan houden er is gewoon echt geen pijl op te trekken of je nu iets voelt van een aankomende ongi of zwangerschap.... Ook dit probeer ik elke maand te negeren...maar ook dat lukt niet!!! Ikzelf heb volgens mij last van pms (ongeloofelijk sago, last van me darmen...en had eerst altijd pijnlijke borsten een week of een paar dagen voor mijn nod maar dat is de laatste maanden ook ineens niet meer zo) dus als ik die dingen voel...is de hoop alweer weg voor de ronde waarin ik zit. Wel toevallig dat je nu ineens zoveel drinkt, terwijl je dat nooit doet!! En dat je zo`n trek hebt!! Geeft toch hoop he!! Ik hoop ook echt zo voor je dat je een mooie positieve test in handen hebt morgen en dat je gewoon lekker niet ongesteld wordt!!! En over negen maanden een gezond wondertje in je armen mag houden, dat verdien je zo na al dat geduld!!! Ben benieuwd, ga je even volgen Wat een verhaal haha
Jaja het is zeker al een lange tijd..ene kant had ik liever gehad dat ze wel iets vonden dan wist ik de rede terwijl dit eigenlijk alleen maar beter is, dat ik niks heb. Maarja geduld is een schone zaak zeggen ze he haha. Het kan natuurlijk zijn dat ik me voor de gek hou maarja wel raar dit is de eerste keer na die 2 jaar dat ik me zo voel. Ben nu net klaar met werken en nog steeds niks gespot...alleen een beetje krampen gehad vanmiddag en licht in me hoofd. Elke keer naar de wc en maar hopen...ik vind het altijd zo zonde van me geld om een test te kopen want weet toch dat het niet zo is uiteindelijk komt ook doordat ik ooit getest heb en die positief was en toen 3 er achter aan en die waren allemaal negatief dus eigenlijk durf ik het ook niet meer...was gewoon iets niet goed met de test. & ja ik wil jong moeder worden,dat vind ik zo leuk. Beter als een oudere, terwijl dat niet erg is hoor alle respect zeker weten...misschien lukt het bij mij ook pas als ik 30 ben ofzo. Maar ik zie het bij een heel dicht persoon bij mij, die heeft 6 kinderen...3 op jonge leeftijd en 3 op oude leeftijd en dat geeft toch een heel groot verschil. Maargoed,ieder zijn keuze toch. Hoop dat het dit keer een keer raak is, stond net even in de winkel en zat te twijfelen...nee ik heb er toch geen een gekocht. Ik zie het morgen wel hihi...spannend he?! En negeren,sja elke maand zeg ik weer tegen vriendlief, ik wil het niet meer,het hoeft niet meer dit en dat ben er klaar mee (in de hoop dat het lukt) en toch elke maand weer alle internet pagina's afzoeken haha...we gaan het zien
En oh, wat vind ik sigaretten rook stinken zeg...ik ruik het aan me handen & kleren echt alles bah...ookal rook ik zelf wel & Cyclus is elke maand hetzelfde...al vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil. Urine is al 2 weken heel troebel (dus niet doorzichtbaar zeg maar) en ja ik heb nog wel wat dingetjes maar daar kom ik het moment even niet op.