Beetje afhankelijk wat je zoekt, mijn vk had 'als bevallen spannend is' aangeraden en ik vond deze wel erg fijn om te lezen.
Dank! Ik zoek met name iets over de ontwikkeling van de baby. Er zijn zoveel boeken dat ik niet meer weten welke ik handig is om te kopen.
Buskruit met muisjes! Hier staat echt alles in wat je maar wil weten, van zwangerschap tot bevalling tot kraamtijd tot voed en slaapritme van baby..
Veilig zwanger en veilig bevallen. Erg leuke boeken om te lezen. Ik heb ze toen voor een leuke prijs op de kop kunnen tikken via marktplaats.
Het boek met als titel: zwanger van Anja de grient Van die serie is ook mijn baby en mijn peuter oid... goede heldere info met duidelijke ontwikkelingen Wat ik ook super leuk vond was de geboorte van een moeder van Daphne denkers. Humor en informatie. Erg leuk. Heb m eventueel te koop voor 5 euro.
De grote geboorte gids. Echt super veel info en geschreven door een gyneacoloog en verloskundige (geloof ik). Vond het heel fijn lezen en heb er veel van geleerd!
Top! Dank! Heb ook nog het boek het grote wonder gevonden. Mooi boek met mooie foto's maar wel veel biologie.
Ik vond "hoe je een baby krijgt, met beide benen op de grond" van Jane Simons super leuk, heel humoristisch maar toch veel wetenschappelijk onderbouwde feiten!