Ik heb sinds donderdag avond steeds hele erge buikpijn onderin mijn buik. Ik word s'nachts echt wakker van de pijn en weet niet meer waar ik het zoeken moet dan. Heb ook echt gevoelige en pijnlijke borsten. Verr ben ik nog steeds aan het wachten op me eisprong. Maar deze pijn in mijn onderbuik is echt verschrikkelijk vanmorgen ook een zwangerschapstest gedaan van de action en negatief en de cb ovulatie digitaal blijft ook steeds negatief. Zijn er meer die dit hebben gehad of kennen????
Marcella: ik kan je spijtig genoeg niet helpen maar als ik het zo lees, misschien een blaasontsteking?
Nee dat niet want plassen doet geen zeer en het is alleen snachts het echt op zijn ergst. Dank je wel voor je snelle reactie.
Heb je misschien een cyste? Ik heb eens een cyste gehad in een eileider en vooral in de nacht kroop ik tegen de muren omhoog, dat is gewoon zeer pijnlijk.
Ik heb geen idee wat is. Heb het nu 3 nachten en vanacht bijna geen oog dichtvgedaan en steeds een kruik vullen dat hielp. Morgen maar naar de dokter anders denk ik. En als het te erg word vandaag maar. En idd de nachten zijn vreselijk weet ook niet waar ik het zoeken moet. Wel heel veel lucht ( sorry )
Het klinkt zo niet als een zwangerschap, dat zou ook niet goed zijn met zo'n buikpijn. Ik ben bang dat de dames hier je ook kunnen helpen, raad je aan om toch even langs je huisarts te gaan. Succes!
Dank jullie wel. Ik ga straks bellen naar de ha om er straks heen te gaan. Want ook vanacht was het weer een ramp. Ben erg benieuwd