hoihoi, na mn MK in Nov 2013 heb ik diezelfde maand gewoon weer een eisprong gehad op dag 20...die maand niks gedaan om ff te kijken wat mn cyclus zou doen... dec weer poging gedaan en meteen weer raak...helaas weer een MK bij 7wkn... nu dag 19 van mn cyclus (deze keer wilde ik er gewoon weer voor gaan zonder eerst een maand te wachtten) maar mn ovulatietesten blijven negatief...ze zijn nog niet eens een BEETJE donkerder aant worden... heb vorige week vrijdag wel een soort van posi ovu gehad, dat wil zeggen teststreep even donker als controle streep maar maar 1 dag (normaal 2 dgn) en niet zo knal als ze normaal kunnen zijn bij mij...en mn temp is niet gestegen...dus geen ei gehad,..waarschijnlijk niet gesprongen... iemand ervaring hiermee? gaat mn ei nu nog komen of slaan we deze maand gewoon over en komt er geen ei maar strax gewoon een ongi en volgende maand pas weer een ei? zucht...wil zo graag een brusje voor ons mooie kleine meisje...
Je lichaam is gewoon zwanger geweest en heeft dus tijd nodig te herstellen. Het kan dus zijn dat het nog even duurt voordat je weer een eisprong hebt! Het is helaas altijd moeilijk te bepalen wanneer je je eisprong krijgt! XXX Marinka
Hallo Giggle Ik herken je verhaal wel. De eerste ronde na mijn mk ook een positieve ov test maar geen eisprong. Deze kwam zo'n 10 dagen later (ov-test knaller en eispromg gevoelt) Blijkbaar komt dat wel vaker voor. Zo irritant maar geeft jezelf de tijd om te herstellen. Tis niet niks. Succes!