hoi, ik zit met een vraag. ik zit morgen op mijn nod. nu heb ik 2 nachten(niet achter elkaar) hele erg heftige ongi krampen gehad. maar ik heb na beide nachten geen bruin verlies of bloedverlies gehad. zou dit nog een late innesteling kunnen zijn of denken jullie dat misschien me menstruatie eraan zit te komen. ik slik clomid 50 mg vanwege pcos. ik heb nu nog last van me buik maar wel minder. verder heb ik last van stijve en pijnlijke tepels. en me borsten lijken veel groter dan normaal. ik ben 2 keer eerder zwanger geweest maar heb nog nooit zo veel pijn gehad na gebruik van clomid. ik heb ook zo'n raar voorgevoel dat ik gewoon zwanger ben. heel raar liefs roy
Hoi roy, het kan natuurlijk wel dat het een innesteling is die je deze pijn bezorgd. Aan de hand van de symptomen is het niet te zeggen, maar ook niet uit te sluiten. Een symptoom van Clomid kan het wellicht ook zijn en reageer je er nu anders op dan anders. Het kan dus alle kanten uit en ik ben bang dat er echt niets anders op zit dan nog even te wachten en evt morgen al of anders aan het eind van de week te testen. Groetjes Brigitte
hoi brigiite, bedankt voor je snelle reactie, ik heb vanmorgen een test van clear bleu gedaan. deze leek een wazige tweede streep te geven. en een kv was ook nog niet duidelijk. maar ik heb wel symptomen die ik altijd heb als ik zwanger ben en niet als ik ongi word. dus ik denk dat ik nog heel pril ben. ik doe het weekend weer een test dan zou het hcg toegenomen moeten zijn of niet? gr roy