Kiespijn

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem92, 18 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik was laatst bij de tandarts en toen wilde hij een foto maken omdat hij een gaatje zag.
    Ondanks dat ik geen last heb bleek ik een flink gat in mijn kies te hebben, dichtbij mijn zenuw dus de tandarts vermoedde een wortelkanaalbehandeling.
    Dus ben ik vorige week terug geweest en het wordt helaas idd een wortelkanaalbehandeling en hij heeft alvast de zenuwen eruit gehaald en een noodvulling zodat ik geen last zou krijgen.
    Nu lijkt het wel de omgekeerde wereld want ik had nergens last van tot de tandarts bezig is geweest.
    Ik heb zo'n last dat ik 6 paracetamols per dag slik, eten met die kant lukt sowieso niet en moet pas over 3 weken terug.
    Ik baal wel flink want ik dacht geen of weinig last te hebben en nu dit.
    Iemand ervaring? Het is nu een week geleden, wanneer wordt de pijn minder?

2. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    In dat geval kan je beter nog een keer terug gaan. Het zou kunnen dat er door de ontsteking meer druk in je kies komt en het dus nog een keer extra gespoeld / gereinigd moet worden..

Zonnebloem92 en Celika vinden dit leuk.
  3. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Wauw dit lijkt mijn verhaal wel! Precies hetzelfde meegemaakt.
    Ik ben vorige week terug gegaan omdat ik zo een last had en de behandeling stond pas voor midden december gepland.
    Bij mij bleek er een dikke ontsteking te zitten vandaar de pijn.
    Hier werd alles schoongemaakt, zalf erin en weer een noodvulling en tot nu toe geen last meer.
    Ik zou ze toch echt even bellen morgen want dit hoort niet zo een na pijn te geven.

Zonnebloem92 vindt dit leuk.
  4. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Ik heb je een appje gestuurd

Zonnebloem92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina