Mijn dochter is zondag jarig, morgen gaan er het vieren.. Zondag krijgen we ook nog visite.. Wat zal ik dan doen, vanavond al de slingers ophangen of zondag als ze echt jarig is?
Vanavond natuurlijk. Het feest is toch morgen. Slingers horen daar echt bij vind ik. En een kind hecht vaak weinig waarde aan de precieze datum van de echte verjaardag.
Vanavond idd! zoon is woensdag jarig en dat vieren we zondag maar dan hang ik idd morgenavond de slingers op. Hoort bij het feestje!
Mijn zoon is ook zondag jarig en dan vieren we het ook. Morgenavond gaan we het huis versieren. Als ik het morgen zou vieren, dan zou ik het vanavond versieren. Voor kinderen maakt de datum niet uit, maar wanneer het feestje is. En een feestje zonder slingers? Kan natuurlijk niet! Gefeliciteerd alvast!
Gefeliciteerd. Vanavond ophangen! Het is geen feest zonder slingers. En gewoon laten hangen tot zondag.🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
Haha wat een topic Natuurlijk horen er morgen bij het feest slingers te hangen! Ik weet niet hoe oud ze wordt, maar misschien wil ze morgen wel helpen met versieren.