menstruatiecyclus

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by pbw19811970, Mar 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pbw19811970

Jan 19, 2010
    53
    0
    0
    ik ben 20 februari als laatst ongesteld geworden na een cyclus van 27 dagen, de cyclussen daarvoor waren 31 dagen, de laatste keer(20feb) dat ik ongesteld ben geworden was na een autobotsing wat voor mij die dag veel spanningen hebben opgeleverd, waardoor je dus niet verwacht dat je diezelfde dag en nog vroeger dan normaal ongesteld word.
    nu ben ik dus 5weken geleden als laatst ongesteld geweest, ik zou me normaal nooit zo erg zorgen maken, maar nu dus wel, omdat ik iedere x last heb van licht in mijn hoofd, afgelopen dinsdag 23 maart heb ik een hevige kramp helemaal onder in mijn buik gehad, veel erger als menstruatiekramp, ik kon niet meer normaal zitten of staan, sinds die tijd heb ik geregeld last van mijn onderbuik en af en toe voel ik mijn onderrug, ik heb ook een test gedaan die wijst negatief uit.
    ik denk zelf dat mijn cyclus niet goed is gegaan, omdat ik ook de vorige x met 27 dagen ongesteld werd.
    ik hoop dat jullie me kunnen helpen met wat dit kan zijn.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Peet1981,

ik kan het ook niet precies verklaren. Het is niet typisch een klacht die voorkomt na een stressmoment. Het kan zijn dat je door zenuwen wellicht meer last hebt van je baarmoeder en dat je daarom nu later bent, maar een duidelijk antwoord kan ik je er helaas niet op geven. Ik zou me in ieder geval niet teveel zorgen maken over dat er iets niet goed zou zitten. Mocht je nu meer klachten krijgen of je menstruatie blijft nog een tijd uit, kun je voor info best de HA eens bellen.

Groetjes Brigitte

3. pbw19811970

Jan 19, 2010
    53
    0
    0
    bedankt voor je antwoord, ik ga nog afwachten t/m donderdag en als er dan nog niks is gekomen dan g ik vrijdag bellen met de ha.

Share This Page