Vraag over afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elleke, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Elleke en knutselkitty: dat klinkt toch erg positief hoor meiden, wanneer gaan jullie testen?

Hier is het echt over, heb al teveel bloedverlies gehad en het begint altijd zo twijfelachtig... Gelukkig mag ik woensdag naar het ziekenhuis komen, ga dan ook gelijk vragen of ze verder onderzoek willen doen naar dat bloedverlies dat steeds veel te vroeg begint, vind ik wel tijd worden! Het is elke ronde raak... :(

2. Zonnestraal28

Zonnestraal28 Actief lid

17 jan 2013
    156
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat verdrietig! Sterkte Susannelillian!

3. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    @susannelillian oh balen meid, hopelijk kunnen ze meer voor je betekenen

En ik heb afgelopen zondag nog getest, negatief... En 2 weken ervoor ook al negatief.. Dus ik verwacht eigenlijk niet veel meer

4. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hier zo'n ongi-gevoel, voel me net als anders voor m'n ongesteldheid en absoluut niet zwanger! Veel afscheiding, en verwacht dat dit langzaam aan overgaat in m'n menstruatie.. Balen voor jullie meiden, @knutselkitty; nog steeds niet ongesteld?

5. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Heb nog geen rood gezien nee, ook niet eens een rood/roze druppel in afgelopen 2 maandjes

6. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
  7. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Elleke: balen zeg! Hier gaat het vandaag of morgen ook wel beginnen, mn temperatuur was vanmorgen al flink naar beneden gedonderd. :(

Deel Deze Pagina