Hej dames vraagje vanaf wanneer droegen jullie een positiebroek? Ik ben nu 8+2 en ik kan al 3 broeken niet meer aan kunnen nog dicht maar dan kan ik vliegen met wat er overheen valt Ook al heb ik van mezelf maat xs M'n werkbroek is helemaal een ramp een elastiekje helpt wel maar dan nog gaat m'n gulp niet dicht en heb ik nog centimeters over bij de benen voel me net een clown, Kan alleen nog echt lage heup broeken aan maar dat is ook niets voor op het werk.
Ik weet niet meer precies vanaf wanneer, ik had wel vrij snel een bolle buik, voornamelijk mijn darmen in het begin. Ik droeg veel jurkjes, en die broeken van Vero Moda met elastiek of zo'n rits achter, die gaven net even extra ruimte. Toen het echt lastig werd heb ik gewoon een positiebroek gekocht, ik denk met 14 weken. Inmiddels nog 2 jeans erbij gekocht, echt heerlijk zitten ze. Ik vind die van de H&M echt super zitten, en nog leuk geprijsd ook. Nu heb je ook de 2e jeans voor 50% daar, erg handig. Ik zou gewoon een positiebroek gaan aanschaffen hoor als ik jouw was, zitten heerlijk.
Bij de 1e zwangerschap met 7 weken positiekleding (maar dat was dan ook een 2ling) en bij de 2e zwangerschap met 5 weken zaten de gewone kleding al te strak..........
Dankje ik heb er een gekregen. Van de overbuurvrouw nog een nieuwe zij had m toen te klein gekocht en ik had m gister even aan om te passen en hij zit heerlijk al heb ik nog iets ruimte over, Als kind had ik ook altijd al last van m'n darmen verstopping etc dus ik had ook wel verwacht dat ik er snel last van zou krijgen nu
Nu een goede 11 weken en vanochtend ging mijn spijkerbroek nauwelijks dicht. Durfde het niet aan dus toch maar in een jurkje geschoten wat ook niet echt afkleed haha. Ik zal er aan moeten geloven denk ik
Haha nou dat had ik gister dus met m'n werkbroek hij stond zo strak ik dacht als ik zo in de auto ga zitten heb ik de knoop door de voorruit nou dn allen maar de gulp dicht maar dat ging ook niet meer
Vanaf wanneer een positiebroek is de vraag? Nou vanaf nu dus meid als er al meerdere broeken niet meer lekker zitten. Bij de 1 gaat dat sneller of langzamer dan bij de andere. Ligt aan je figuur en aan je darmen. Ik had hem ook al snel aan, zodra mijn broeken niet meer lekker zaten.
Bij de eerste liep ik met 13 weken nog in mijn oude broeken (had toen ook ondergewicht) Bij de tweede was het al veel sneller, volgens mij een week of 8. De andere 3 zwangerschappen al wel met een week of 6, omdat ik gewoon buikpijn kreeg van de broeken en ik nog een buik had van de andere zwangerschappen en ze toch snel boller werden zat het niet lekker meer. Je moet gaan voor je eigen comfort en als een gewone broek niet lekker meer zit zou ik voor een positie broek gaan.
Ik ben nu 10 weken en 1 dag, bij mij zitten positiebroeken nog veel te slap bij mijn buik. Mijn eigen skinny broeken konden al niet meer dicht voordat ik wist dat ik zwanger was dat was bij 5 weken zwangerschap. Ik draag nu spijkerbroeken, rokjes, treggings en leggings met veel stretch, dit zit wel lekker. Ik heb spastische darmen, vanaf mijn 6e week had ik daardoor een echt bolle buik. Nu ik goed op mijn eten let, goed gezond eten enzo gaat dat al een stuk beter en zijn mijn darmen een stuk minder opgezet. Natuurlijk is iedere zwangerschap en ieder lichaam anders. Doe vooral waar jij je fijn bij voelt. Als een zwangerschapsbroek goed zit, doe hem lekker aan
Ik snap niet helemaal je vraag geloof ik. Wat wou je anders dragen dan als je deze kleren niet meer past met elastiek etc. een vuilniszak??? Hihihi Niet zo onzeker hoor!!! Als je zwanger bent hoort ook positie kleding erbij en iedereen past zijn gewone kleding tot een wisselend termijn, niet teveel op andere letten, word je juist onzeker van. (net als die zinloze discussies over wanneer je de box op zet; wanneer jij dat wilt!!!)
Ik ben vanaf 20 weken positiekleding gaan dragen, maar heb nu ( bij 30 weken) soms ook nog een gewone broek aam. Het verschilt heel erg van persoon tot persoon. Maar als je kleren niet Lekker zitten zou k wat anders aandoen.
Uh.. vanaf vandaag bij mij.. haha! Nu 14wk... (2e kind). Was al langer iets oncomfortabel maar het ging nog wel. Vanochtend dus niet meer... hihi. Dus maar een positiebroek uit de kast getrokken.... Bij mijn eerste kind kon ik het iets langer uitzingen zonder positiebroeken, toen geloof ik bij week 17 of 18 de eerste aangetrokken.
Vanaf 5 weken zaten mn spijkerbroeken al niet fijn meer, nu met ruim 7 weken alleen nog maar jurkjes etc aan, rest zit niet meer lekker...
Heb het uit kunnen zingen tot week 10, maar lekker aan de zwangerschapsbroek gegaan! Merk nu wel dat ook die net meer lekker zitten dus over op de jurkjes
Ik vind zwangerschapsbroeken heerlijk!! Ik had er volgens mij ook al 1 met 8 weken, had nauwelijks buikje maar zat veel lekkerder. Zei meteen, ik blijf die broeken met elastiek na de zwangerschap ook nog dragen hahah, heerlijk.
Haha nee bedoelde meer wanneer droegen jullie het en is 8 weken niet erg vroeg? Heb de positiebroek aangedaan naar werk en zat heerlijk