Vraag over angelsound

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bloem82, 17 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Wat leuk om te horen zeg :D

2. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    ik kreeg vandaag de tip van de verloskundige om haargel op je buik te smeren (ja lekker klinkt het niet) maar zo'n grote goedkope pot haargel, dat is op waterbasis, schijnt dat dat goed geleid en dat het dan beter hoorbaar is. ik heb een pot gehaald, maar moet het nog proberen haha. ben benieuwd of het werkt ;)

3. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Kan ook met zwangerschapsolie, dat droogt niet zo snel uit op je huid ;)

4. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

och ja dat is het hartje van je kindje..
    wat mooi he!

geniet ervan!

5. Djam

Djam Actief lid

2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Ik heb sinds afgelopen zondag ook de kleine gehoord. Ik had de angelsound al gekocht toen ik 12 weken was, maar helaas kon ik het toen nog niet horen. Het is toch wel heel bijzonder om je kleine te horen :D

Liefs Mariska

6. Niet meer actief

Mijn nichtje heeft een Angelsound, en bij mij geluisterd met 13 weken, en ze kon de hartslag goed horen hoor ;)

En bij mij hoef je niet ver te zoeken, hier zit ie bij me navel in de buurt, zo gevonden dus :D

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik heb het gisteren ook eindelijk weer gehoord. was helemaal happy :D

8. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ik heb het vandaag voor eerst geprobeerd maar lukte toch niet :( mjeh zit nog niet aan 12 weken en hoorde wel de hartslag van mij daar precies waar de VK het 2 weken geleden ook hoorde dat er daar in de buurt dus de kleine moet zitten (zei ze toen tegen me dat er hartactiviteit naar kleine is dus dat is wel weer beetje gerust stelling beetje moeilijk eiglk uitleggen :) )

9. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ik heb het vandaag voor eerst geprobeerd maar lukte toch niet :( mjeh zit nog niet aan 12 weken en hoorde wel de hartslag van mij daar precies waar de VK het 2 weken geleden ook hoorde dat er daar in de buurt dus de kleine moet zitten (zei ze toen tegen me dat er hartactiviteit naar kleine is dus dat is wel weer beetje gerust stelling beetje moeilijk eiglk uitleggen :) )

10. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Even vraagjes tussendoor, waar kan je die kopen, wat kost het en vanaf hoeveel weken kan je hem gebruiken?

11. GhitaThakoerdin

het klopt dat de beeb meestal in de buurt ligt van je eigen slagaders.. zal wel een vertrouwd geluidje zijn ofzo haha..
    onze beeb ligt ook vaak naast mijn slagader.. en daarboven hoor ik weer de placenta en de navelstreng waar alles doorheen gaat.. dat is ook een wonderbaarlijk iets!

in het begin wist ik echt niet wat, wat was.. maar nu begin in het te begrijpen..
    het snelle hartje is van de beeb natuurlijk.. de iets minder snelle is de placenta/navelstreng.. en de nog langzamerder hartslag van mezelf..
    haha..

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik heb het bij de kijkshop gekocht voor 44,95 euro.
    Op de doos staat vanaf 12 weken te gebruiken maar het kan ook eerder is per persoon verschillend wanneer je de hartslag van je baby hoort

13. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ja op een of ander manier geeft me dat wel een geruststellend gevoel toch jammer dat ik hartslag van beeb nog niet heb mogen horen :(
    Klinkt wel allemaal grappig daar binnenin :D geniet er echt van!

14. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Okee, dank je wel, dan ben ik in principe ver genoeg om wat te horen.
    Hmmm misschien koop ik er ook wel een.

15. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ja echt leuk om te horen :D vanmiddag weer geprobeerd en hij/zij lag weer ongeveer op dezelfde plek :D en ik hoorde nu ook geklots dus hij/zij was ook lekker aan het springen. Heerlijk, scheelt nu ook dat ik weet waar ik moet zoeken.

16. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

hey dames,

Ik heb de kleine nu ook gehoord :D
    Het was wel maar even en ging net ff zetje opzij kon ik de kleine daarna niet meer vinden zal wel erg beweeglijk zijn :)
    je hoorde echt goed verschil tussen hartslag van mij en de kleine :D

17. GhitaThakoerdin

mooi is dat he!
    je beebje heeft ook nog heel veel ruimte dus die duikelt steeds in het rond.. wat fijn dat je hem/haar gauw even te pakken hebt gekregen:p

genieten!

18. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ja is het idd was echt zo mooi! kon echt even genieten dat moment :D

Deel Deze Pagina