ik kreeg vandaag de tip van de verloskundige om haargel op je buik te smeren (ja lekker klinkt het niet) maar zo'n grote goedkope pot haargel, dat is op waterbasis, schijnt dat dat goed geleid en dat het dan beter hoorbaar is. ik heb een pot gehaald, maar moet het nog proberen haha. ben benieuwd of het werkt
Ik heb sinds afgelopen zondag ook de kleine gehoord. Ik had de angelsound al gekocht toen ik 12 weken was, maar helaas kon ik het toen nog niet horen. Het is toch wel heel bijzonder om je kleine te horen Liefs Mariska
Mijn nichtje heeft een Angelsound, en bij mij geluisterd met 13 weken, en ze kon de hartslag goed horen hoor En bij mij hoef je niet ver te zoeken, hier zit ie bij me navel in de buurt, zo gevonden dus
ik heb het vandaag voor eerst geprobeerd maar lukte toch niet mjeh zit nog niet aan 12 weken en hoorde wel de hartslag van mij daar precies waar de VK het 2 weken geleden ook hoorde dat er daar in de buurt dus de kleine moet zitten (zei ze toen tegen me dat er hartactiviteit naar kleine is dus dat is wel weer beetje gerust stelling beetje moeilijk eiglk uitleggen )
ik heb het vandaag voor eerst geprobeerd maar lukte toch niet mjeh zit nog niet aan 12 weken en hoorde wel de hartslag van mij daar precies waar de VK het 2 weken geleden ook hoorde dat er daar in de buurt dus de kleine moet zitten (zei ze toen tegen me dat er hartactiviteit naar kleine is dus dat is wel weer beetje gerust stelling beetje moeilijk eiglk uitleggen )
Even vraagjes tussendoor, waar kan je die kopen, wat kost het en vanaf hoeveel weken kan je hem gebruiken?
het klopt dat de beeb meestal in de buurt ligt van je eigen slagaders.. zal wel een vertrouwd geluidje zijn ofzo haha.. onze beeb ligt ook vaak naast mijn slagader.. en daarboven hoor ik weer de placenta en de navelstreng waar alles doorheen gaat.. dat is ook een wonderbaarlijk iets! in het begin wist ik echt niet wat, wat was.. maar nu begin in het te begrijpen.. het snelle hartje is van de beeb natuurlijk.. de iets minder snelle is de placenta/navelstreng.. en de nog langzamerder hartslag van mezelf.. haha..
Ik heb het bij de kijkshop gekocht voor 44,95 euro. Op de doos staat vanaf 12 weken te gebruiken maar het kan ook eerder is per persoon verschillend wanneer je de hartslag van je baby hoort
ja op een of ander manier geeft me dat wel een geruststellend gevoel toch jammer dat ik hartslag van beeb nog niet heb mogen horen Klinkt wel allemaal grappig daar binnenin geniet er echt van!
Okee, dank je wel, dan ben ik in principe ver genoeg om wat te horen. Hmmm misschien koop ik er ook wel een.
Ja echt leuk om te horen vanmiddag weer geprobeerd en hij/zij lag weer ongeveer op dezelfde plek en ik hoorde nu ook geklots dus hij/zij was ook lekker aan het springen. Heerlijk, scheelt nu ook dat ik weet waar ik moet zoeken.
hey dames, Ik heb de kleine nu ook gehoord Het was wel maar even en ging net ff zetje opzij kon ik de kleine daarna niet meer vinden zal wel erg beweeglijk zijn je hoorde echt goed verschil tussen hartslag van mij en de kleine
mooi is dat he! je beebje heeft ook nog heel veel ruimte dus die duikelt steeds in het rond.. wat fijn dat je hem/haar gauw even te pakken hebt gekregen genieten!