Vruchtwater

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Belly34, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belly34

Belly34 Actief lid

29 jan 2010
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste,

Ik ben door een 3D echo erachter gekomen dat mijn vruchtwater matig is, dus minder dat er bij deze duur past.
    NU loop ik bij het ziekenhuis en hebben onderzoeken gedaan, baby groeit goed, hartslag is heel goed, nieren werken goed en de blaas en de maag zaten ook vol.
    Ik ga nu met vakantie maar kan het vruchtwater zich ook met rust herstellen?
    Want ik ben normaal wel erg druk.

wij hopen alleen van harte dat wij dit kindje wel levend op de wereld kunnen zetten want ik weet niet wat de vooruitzichten zijn.

Ik verlies soms wel wat vocht, maar dat is meer afscheiding of misschien urine als ik een bepaalde houding zit want de kleine ligt met het hoofd naar beneden en drukt op de blaas.

gr bel

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

rust is sowieso wel goed ja. Wat minder vruchtwater is op zich geen probleem, voor de rest zag het er wel goed uit gelukkig. Je hebt alleen een kans dat ze de bevalling wat eerder inleiden als het vruchtwater op het laatst van je zwangerschap onder de norm komt.

Mirjam

Deel Deze Pagina