Hey dames, Wat waren in de week NA je eispong de sypmtomen dat je deed vermoeden dat je zwanger zou kunnen zijn? Begin nl een beetje ongeduldig te worden heb zelf nu sinds een paar dagen zware gevoelige borsten, niet echt gespannen maar duidelijk aanwezig ps let niet op mn banner, heb mn ei al vorig weekend al gehad, is vaak wisselend.. ben benieuwd naar de antwoorden.. Liefs X C.
oja, en afgelopen vrijdag een paar minuten heel erge steken in mn buik gehad, stuk onder mn navel.. verder niemand een antwoord? liefs X C.
Ik was voornamelijk erg zenuwachtig haha dus niet veel van de symptomen gemerkt (misschien waren die er wel)...! Had wel een zeurend gevoel in mijn linker lies, soms ook beide liezen, heb ik nu nog wel maar dat had ik een maand ervoor ook en toen werd ik gewoon ongi dus zag het niet echt als symptoom! Liefs Nelleke
Heb ook nergens geen last van gehad , kwam pas met de 5e week erg ongeveer. Maar dat zegt niets hoor , bij iedereen is het verschillend ! Spannend joh nou maar hopen op een posi test !
Ik heb in alle rondes symptomen gehad, behalve in deze ronde. Ik stond donderdagmorgen op met de gedachte ik ga testen ( 4 dagen voor mijn NOD ) en hartstikke positief. Dus bij mij was het een soort van ingeving
ik had ongi buik oijn andere poep en nare geur in ondergoed haha verder geen zere (.)(.) hoefde niet vaker te plassen was niet misselijk succes
heey wat je zegt he ik heb precies het zelfde moet alleen wel vaak plassen maar komt waarschijnlijk doordat ik veel water drink! maar ik heb ook zoon nare geur in mijn ondergoed! wat iik eerder nooit had en ik ben al bijna half jaar aan het proberen same met mijn vriend... maar weet nu dus niet of ik zwanger ben! groetjesss
hey meiden, bedankt voor jullie antwoorden wordt ondertussen een beetje ongeduldig, zit nu in ronde 10.... heb in november een miskraam gehad, en dus weer verder gegaan... het lijkt wel of in er nu veel meer mee bezig ben dan met mn vorige zwangerschappen... ik heb geen id hoe ik me toen voelde tussen ei en NOD.. nou ja we zien het wel.. Liefs X C.
vlak na mijn eisprong kreeg ik blauwe aders vanaf mijn tepels tot de schouders, en mijn (.)(.) waren ook erg hard. Mijn temp bleef hoog tot 38 graden (maar dat hoeft niet altijd) en ik was erg moe, echt heeeel erg moe. Verders niet zoveel geloof ik, pas na een aantal weken positief getest enzo werd ik misselijk. ik duim mee voor je!