Ik ben redelijk nieuw met dit alles, maar ik ben toch benieuwd of jullie dit ook eens hebben meegemaakt: Ik heb zondag een smiley gekregen bij mijn cb ovulatietest. Direct geklust die avond en gisteren ook 1x. Vannacht had ik echt hevige steekpijn net onder mijn buik, was zo erg dat ik nauwelijks kon staan/liggen. Dit bleef doorgaan de hele nacht. Gelukkig werd ik vanochtend met minder heftige steken wakker. Ik voel op dit moment ook van alles rommelen en een zeurend/trekkend gevoel en had net een klein beetje bruin bloed. Gezien dit alles zo nieuw voor me is en ik dit soort steken nog nooit heb meegemaakt (ben 2 maanden geleden gestopt met Nuvaring) ben ik benieuwd of dit wat te betekenen heeft.. hebben jullie dit ook rond de eisprong? Ik heb geen regelmatige cyclus (heb mijn eisprong deze maand op dag 23 gekregen van mijn cyclus) terwijl ik vorige maand een cyclus had van 28 dagen.
Die steken herken ik wel, dat heb ik bij iedere maand bij m'n eisprong. Mijn eisprong verloopt behoorlijk heftig, met behoorlijk veel pijn. Maar ik heb nog nooit bloed of oud bloed verloren na m'n ovulatie.
Das onschuldig hoor, je ei is met zoveel geweld uit de follikel geknalt dat je een kleine ovulatiebloeding hebt. kan geen kwaad en is niet erg mbt zwanger worden
Bedankt voor jullie reacties! Net weer geklust, denk dat het ik net nog op tijd was? Ik ben iig wel wat meer gerustgesteld!