Vraag over babynestje (cocoon)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Annet73, 3 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annet73

Annet73 Actief lid

18 jan 2006
    294
    0
    16
    Ivm gezinsuitbreiding (Jippie!) en beperkte ruimte in de auto hebben wij besloten een Phil&Teds (duo)wagen te kopen.
    Ik vraag me alleen af hoe je je kind in het babynestje legt, er zit immers geen echt matrasje in?!

Zijn er mensen met ervaring met een babynestje?

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Bij ons babynestje was dit niet nodig, ik had er een deken in. Een soort lodger bunker. Dus dan liggen ze ook zacht.
    Vond de babynestjes alleen erg klein en smal.
    Ons zoontje heeft er heel kort in gelegen. Maar ja die had ook wel de bijnaam 'boeda'.

Gefeliciteerd met jullie gezinsuitbreiding.

3. Annet73

Annet73 Actief lid

18 jan 2006
    294
    0
    16
    @Tari; Had jij ook een Phil@Teds wagen?
    Ik ga eens kijken voor zo'n 'bunker'.
    Bedankt voor je reactie!

4. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Wij hebben de Phil & Ted's.

Er zit idd geen matrasje in het babynestje, maar de onderkant is wel vrij hard.
    Dus je kan aan de hengels je kindje er zo uittillen. Je moet denk ik wel even kijken naar het evenwicht, dat zit een beetje raar voor mijn gevoel (maar ja er ligt hier nog geen kindje in natuurlijk).

En ik ga er ook maar een hydrofiel doek inleggen ivm spugen enzo, want je kan die cocoon niet zo makkelijk wassen.

Voor de rest is het echt ideaal, want je hoeft je kindje niet echt wakker te maken als je het uit de wagen wil halen en het slaapt, je legt het gewoon met nest en al in de box/ledikant waar je het hebben wil.

Linda

5. Annet73

Annet73 Actief lid

18 jan 2006
    294
    0
    16
    Maar leg je je baby dan zo 'op de bodem'? Lijkt me inderdaad hard!

Deel Deze Pagina