vraag over babyschoenen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 1975, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1975

1975 Actief lid

2 jun 2006
    270
    0
    0
    M'n zoontje loopt sinds half jan. Ik las ergens dat aanbevolen wordt pas na een week of 6 schoenen te kopen en dat de zool van de 1e schoentjes heel soepel moet zijn. (Dat je die makkelijk moet kunnen dubbelvouwen) Vandaag zijn we gaan kijken maar mij viel op dat er alleen een bepaald hoog soort veterschoentje (dat je bij veel winkels in min of meer dezelfde soort hebt) zo'n echt soepele zool heeft. Nadeel vind ik juist die veters. Mijn zoontje zat er ook steeds aan. De zooltjes van andere schoentjes waren inderdaad niet soepel genoeg. Hij wilde er niet eens op lopen. Binnenshuis heeft ie slofjes van bobux. Wie weet waar er schoentjes te koop zijn met soepele zool en zonder veters? Liefst ook een beetje betaalbaar.

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    veters kunnen in dubbele knoop hoor ;)
    Wij hebben ook veterschoentjes en zie het nadeel er niet zo van... Wel in dubbele knoop altijd!

3. 1975

1975 Actief lid

2 jun 2006
    270
    0
    0
    Hihi, weet je dat ik echt even vergeten was dat je dubbel kan knopen. Tja, eerste kind en de laatste keer dat ik zelf veterschoenen had...

4. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    ik heb zo'n schoentjes laatst gekocht bij Scapino....... met een legerprintje hihi...en een ritssluiting boven op de schoen waar normaal de veters zitten! ;) grtz Ramona
    (ik weet de prijs niet meer maar geloof dat je rond 10/15 euro hebben gekost)

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wij kwamen er ook achter dat ze de veters steeds los trok...

Het is trouwens ook aan te raden om de schoentjes aan te laten meten. Kan al bij een Dolcis hoor, dus hoeft niet meteen een heel duur verhaal te worden.
    Maar die schoentjes die jij zoekt (hebben wij ook) zijn er niet zo bijzonder veel. Wij gingen er gewoon vanuit dat deze schoenen heel duur zijn en kort gedragen worden, maar het paar hierna hoeft alweer niet zo flexibel te zijn. Dan zou je al voor dr. Visscher van Scapino kunnen kiezen bijvoorbeeld.

6. 1975

1975 Actief lid

2 jun 2006
    270
    0
    0
    Dr Visser heeft hier ook een paar van (EUR 27,95) Ik denk dat het die gaan worden. Scheelt in prijs toch behoorlijk met de andere 'goede' schoenen die ik gezien heb. Mooi vind ik ze eigenlijk allemaal niet.

7. debs

debs Actief lid

19 nov 2006
    271
    0
    0
    Barendrecht
    ik vind de keuze ook heel beperkt hoor! (en eigenlijk ook geen van allen echt mooi, maar ja)
    Liam heeft zelfs nog maar maatje 19 en dan word het nog lastiger
    Wij hebben nu voor Liam een paar van Elefanten gekocht bij Van Haren (29,90) en deze hebben een brede klittenband sluiting bovenop. Gewone bruine, niks bijzonders.

8. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Hier eergister eerste schoentjes gekocht. Schrok me rot van de prijzen! 80e was daar normaal :( Maar we hebben er uiteindelijk nog in de opruiming voor 24e gekocht met klitteband en zijn leren lopen schoentjes van Gattino.

Vandaag ook nog een paar Jochies erbij met veters en idd dubbele knoop erin ;)

En het zijn allebei jongenschoenen :D Maar dat zie je niet echt vind ik ;)

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm hier nog zo'n kleinvoetige... mt 19 ook

maar ze loopt al sinds september.. dus een paar fatsoenlijek schoenen is echt wel een must inmiddels :)
    maar er is gewoon ERG weinig in die kleine maatjes
    ze loopt nu op schoenen mt 20 en dat gaat prima...
    maar ik wil graag nog een paar zwarte laarsjes.. nou mooi niet dus :(
    zelfs in mt 20 zijn die nergens te krijgen
    en de meeste schoenenzaken zijn ook gewoon heel simpel "nou mevrouw.. dat word bijna nergens verkocht"

maar laatst had iemand hier hele mooie site met goede babyschoentjes
    ietsje duurder dan ik nodig vond.. maar wel precies wat je zoekt denk ik
    kan alleen even niet op de naam komen.. maar wie weet komt dat nog :)

10. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Hier trouwens ook maat 18! En we konden kiezen uit 2 soorten, vandaar dat het een jongesschoen is geworden ;)

11. madchen30

madchen30 Actief lid

18 mei 2008
    282
    0
    16
    ik heb werkelijk geen idee

toen ik ging lopen had ik maatje 16/17 daar was volgens mijn moeder werkelijk niks in te krijgen

12. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    ik heb adidasjes gekocht van de week met klittebandjes
    maar mijn dochter trekt de klittebandjes los haah
    duas ook nie handig maar schoentjes zijn wel soepel

13. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

hoeveel maanden was jij dan toen je ging lopen

mijn dochter is 9 mnd en heeft maatje 17?

Deel Deze Pagina