hallo vorige week de 20 weken echo gehad en we weten nu eindelijk wat het is,was voor mij geen verrassing had al zo'n voor gevoel. dus ik vandaag lekker naar de stad geweest om kleertjes te kopen. nu kom ik thuis met allemaal leuke dingentjes en nu begin ik te twijfelen. hebben is het wel goed gezien op de echo is mijn gevoel wel goed. iedereen in onze omgeving denkt namelijk dat we iets anders krijgen als dat er op echo gezegt is ik dacht eerst laat ze maar lekker denken we houden het voor ons zelf dus moest al steeds stiekem lachen als ze het er over hadden. maar nu begin ik dus zelf ook en niet dat mijn gevoel anders is geworden maar het idee stel dat er straks wat anders geboren wordt dan heb ik allemaal kleertjes die je het niet aan trekt. hebben jullie daar ooit over na gedacht?? of heb ik gewoon weer last van mijn hormonen groetjes veronique
Hmmm als ze nu zeggen een jongetje en het wordt een meid, dan valt de schade mee Alleen een jongen in een jurkje met bloemetjes zie ik niet zo voor me Maar ze zeggen niet zomaar dat het een ... wordt, als ze het niet goed kunnen zien dan zeggen ze het ook.
Haha dat zei ik gister ook voor de grap tegen mijn vriend, toen we net alles helemaal klaar hadden gemaakt voor een jongetje. Maar als het duidelijk te zien was op de echo denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken
Dat had ik dus Dacht een meisje te krijgen en kreeg een jongen (bij mij zei de gyn echt dat ie het zeker wist dat het een meisje zou worden!!). Had veel neutrale kleertjes, maar ook wat echt meidespul, dat heb ik uiteindelijk verkocht. Tja, als je echt niet zeker bent, kun je altijd nog een pretecho doen met focus op het geslacht. Dan weet je meer.
En anders een goed excuus zodat je partner na de bevalling rap leuke kleertjes voor het kind moet gaan kopen. Een jongetje met een meisjesoutfit is niks maar andersom ook niet, vind ik. Ik heb overigens hetzelfde hoor..... Bij ons was de kans 95% op een ..... maar aan mij knaagt dan die andere 5%..... (hopelijk weten we het heeeel snel....)
wij hebben over 5 weken nog een pret echo dus dan kunnen we nog eens kijken. denk dat ik dan ook pas de kaartjes bestel heb wel al wat uitgezocht maar dat is ook erg gebonden. we hebben al heel wat echo's gehad door verschillende mensen we wisten het al met 18 weken toen heb ik me toch nog maar even ingehouden maar nu hebben we 2 keer een 20 weken echo gehad bij de verloskundige en in het ziekehuis. dus het is ons 3 keer verteld en daar komt dus ook nog bij dat ik het gevoel zelf ook al heb vanaf 13 weken zwangerschap dus je mag toch denken dat het klopt. we hebben een wit met groene kamer die hebben we express heel neutraal gehouden maar daar willen we toch nog wel wat gebonden spulletjes bij hebben. denk dus wel dat het klopt maar toch even een paniek aanval
hier ook hoor heb al die tijd eht gevoel gehad het is een jongen nou toen de 3d echo een meid toen had ik zo iets van nou ja wacht wel ff de 20 weken echo af (3d was met 16+6) spoed echo met 19 weken weer een meid en met 20 weken ook een meid dus hier zijn ook 3 mensen die hebben gezecht een meid dus nu geloof ik eht wel
Ja, ik heb precies hetzelfde. Bij ons hebben ze het geslacht ook verteld. Op de 20-weken echo hebben ze bij het begin en einde gekeken naar het geslacht. 2x keer wist ze het zeker. Maar nu heb ik kleertjes gekocht en nu denk ik ook: wat als ze het verkeerd heeft? En ben dan ook bang dat ik erg aan het andere geslacht zou moeten wennen, omdat ik me nu helemaal ingesteld heb op hetgeen ze me verteld hebben. Tot wanneer kun je een 3d echo doen met geslachtsbepaling? Ben al bijna 28 weken namelijk en ik begin nu erg te twijfelen of ik dat niet alsnog moet doen
Het is in ieder geval eerder zo dat ze zeggen dat het een meid is en dat z'n dingetje verstopt zat (en dat het dus toch een jongetje is), dan andersom. Een piemeltje verdwijnt niet zomaar, tenminste niet meer na die 20 weken echo... Wij weten het geslacht helemaal niet en dan kom je er ook wel uit qua kleertjes. Pasgeboren baby's vind ik toch altijd veel mooier in een zacht wit/beige kleurtje dan in knalroze jurkjes of blauwe spijkerbroekjes. Maar ja, dat is natuurlijk eigen smaak!
Die kun je nu nog laten maken hoor. Heb afgelopen week nog een liggingsecho gehad en daar kwam het geslacht ook weer duidelijk in beeld.
Ik denk dat wanneer er een meisje gezegd word je eerder geneigd bent om te gaan denken misschien komt er nog een jongen uit, jongetjes zijn meestal wel erg zichtbaar en mocht je denken dat het een meisje is er kan altijd nog wat verstopt zitten of groeien (ja oke hormonen). Bij mij is het nu 2x bevestigd, ook alles erop ingesteld maar omdat ik het heel speciaal vind durf ik het nu bij de gyn. niet nogmaals te vragen of het echt zo is al blijft het aan me knagen ...
Ik twijfel ook nog steeds wel een beetje hoor. Met een pretecho en met de 20 wekenecho is ons verteld dat het een meisje is. Ik probeer mijzelf maar duidelijk te maken dat die echoscopistes zoveel kunnen zien op een echo, dat als 2 verschillende mensen zeggen dat het een meisje is dat het vast ook wel zo is.
Daar denk ik ook wel eens aan. wij weten ook wat het wordt en heb echt bijna alle kleding geslachts gericht. Het zou niet de 1e keer zijn dat ze het verkeerd hebben... Maar ja wij hebben over 3 weekjes 3D echo dus nog maar even kijken voor de zekerheid .
Nou hier hebben ze drie keer gezien dat het een meid werd.... Er kwam toch echt een jongen uit! Dan wordt het ruilen met de kleren. Maar daar zou ik me echt niet druk om maken hoor!
het gevoel herken ik.. dat je begint te twijfelen aan of ze t wel echt goed gezien hebben.,. Ach als blijkt dat t toch het andere is.. dan gaan we ook de boot in met wat kleertjes.. verder niet.. Misschien op t moment dat ze zeggen het is een *** en je verwachte als die tijd een *** dat t even schrikken is.. maar ik vermoed dat je al vrij snel er om kunt lachen..
hallo ik ben nieuw hier dus moet nog even kijken hoe en wat.. maar zag jullie verhaaltjes nou ik was 17 mei uitgerekend en weet ook wat het wordt maar er is nog niets op het moment.... nu hebben we echt alles in de style van het geslacht gekocht en ga nu toch ook echt twijfelen voor het andere geslacht.. zullen de overtijd hormonen wel zijn hihi maar wel erg vervelend dan moet man lief echt alles schilderen en moeten we alles opnieuw kopen.. lijkt me niet wat.. hoop toch echt dat ze het met de 20 wk echo goed hadden.. help.......
Hoihoi! Nou.... Als ze zeggen dat het een meisje is, zou ik er rekening mee houden dat het ook zomaar wat anders kan wezen Het komt namelijk vaker voor dat ze denken dat het een meid is en het blijkt toch een jongen te zijn dan andersom! Maar sowieso... 100% zeker weten doe je het pas als het geboren is Succes! MyLo
Nou hier ook twee keer door verschillende personen gezegd dat het een meisje wordt... Dus nu geloof ik het wel en komt er bij de bevalling toch een jongetje uit tja dan is het zo maar ik moet zeggen ik heb ook wel veel neutrale kleren gewoon omdat ik het leuk vindt... En ik ben ook niet zo van het hele vele roze... Ik vind het wel leuk hoor maar soms zie ik van die baby's wat net zuurstokken zijn... Alles is dan roze zo van het is een meisje... Wel zou ik trouwens een naam hebben voor een jongen en een meisje stel dat het het andere geslacht blijkt te zijn sta je niet bij de geboorte uhhhhhh we hebben geen naam...
Maak je nou maar niet druk om kleren en hoop dat het gezond is ... Kleren zijn maar kleren en de beeb weet er toch niets van. Bovendien heb je zo een paar neutrale pakjes op de kop getikt als het wel anders zou zijn dan dat je gedacht had. Dan was het vroeger toch wel makkelijk he? Dan was het gewoon een verrassing...
Bij deze zwangerschap is het alleen nog maar bevestigd met de 20 weken echo, ik zag het zelf al toen ze na het geslacht wou kijken. Toen ze keek ze ze het is een ... en op het einde van de echo heeft ze nogmaals gekeken en nog steeds een .... We hebben alle spullen voor de babykamer bijna compleet en echt voor een ... gelukkig heb ik met 29 weken nog een echo voor de ligging van mn placenta en dan kijken ze ook nog ff en heb dan ook nog een pretecho staan dus denk dat ik het dan wel met zekerheid kan zeggen het wordt een .... Bij mn dochtertje zag ik het ook al gelijk met de pretecho en toen bevestigde die vrouw het ook dat het een meisje was (20 weken echo was er toen nog niet), later heb ik nog een echo bij de gyn gehad en ook die bevestigde het en dat klopte!!