Hallo, Ik heb een vraagje, 15 sep was mijn laatste NOD dag...dat is 26 dagen geleden. Ik zou dan zeggen dat ik dik 3 weken zwanger ben maar volgens de banner ben ik 4 weken zwanger en 3 dagen. Noem me blond..maar ik snap dit niet! Kan iemand mij hier iets meer over vertellen? Thanks!
van mijn banner klopt ook nix hoor ikben 27 weken en 3 dagen zwanger en mijn banner geeft iets anders aan maar ja ik hou me bij mijn berekening en die banner is gewoon grappig!
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Vrijdag ga ik naar het ziekenhuis dan hoor ik precies hoe ver ik ben. Misschien toch wel een weekje langer gezien mijn cyclus heel erg kort is....
nu klopt mijn banner wel een klein beetje maar als ik bij de banner maken mijn laaste nod intoets dan ben ik een week korter en i kvond dat best wel irritant want mensen gaan toch op je banner kijkenhoever je bent dus hebik bij banner maken gewoon mijn bevallingsdatum wat vervroegd hahaha en nu klopt de banner wel zo ongerveer, ik dacht eerst ook van heb ik het nou wel goed? maar mjin vk zegt dat ik zover ben en als i khet intoets op een anders site dan krijg ik dezelfde uitrekeningsdatum als ik zelf heb zit soms 1 dag verschil in
Je moet de eerste dag van je laatste ongi invullen. Heb je misschien de laatste dag ingevuld? Je krijgt inderdaad je week ongi gratis mee in je zwangerschapsduur.
Als je een korte of lange cyclus hebt, telt de calculator er een paar dagen bij of haalt ie er juist een paar dgn af. Dat heeft ermee te maken dat de kans groot is dat je eisprong bij een korte cyclus eerder is geweest en bij een lange cyclus juist later. Ik had een korte cyclus en kreeg bij de calculator van hier 5 dgn cadeau. Bij de 12 wkn echo bleek dit te kloppen (op 1 dag na). Mijn VK houdt ook rekening met mijn korte cyclus en heeft de uitgerekende datum gelijk gesteld aan de berekening van deze site.