Ook wij kunnen er niet uitkomen met een meisjes naam. Voor een jongen was niet zo moeilijk. Die naam schoot me zo te binnen en mijn mannetje vond die naam ook gelijk mooi, dus dat scheelde. Alleen voor een meid kunnen wij er niet helemaal uitkomen. Wat vinden jullie nou een mooie meiden naam! En wat past er bij de achernaam? Het probleem is namelijk dat ik ook nog niet zo'n veel voorkomende naam wil, omdat mijn naam ook niet vaak voorkomt. Het word er dan niet makkelijker op! Fleur Kikkert Noëlle Kikkert Ilaya Kikkert Jullie mening is van harte welkom Dikke kus Fennita
Ik weet precies wat je bedoelt. Een meidennaam is echt moeilijk. Onze jongensnaam is al helemaal duidelijk, maar een meisjesnaam is wel erg lastig. Ik heb fleur gekozen. Ik ken ook een fleur en ik vind het een stoere maar vrouwelijke naam. succes met het kiezen,
Voor een jongen waren we zo klaar, zelfs met tweede naam erbij, dus dat was een makkie. ! Maar voor een meid, is erg moeilijk. Knuffel Fennita
ik weet het niet alle 3 zijn ze erg leuk ik heb Ilaya gekozen omdat die erg apart is en dat wil je graag.
ook ik vind noelle het mooiste , hoor je ook niet zo vaak. heel veel succes met jullie keuze. groetjes susanne
Leukste meidennaam? Die hebben wij, hihi. Tja als ik hieruit moest kiezen, werd t noelle. Succes met jullie keuze!
Hmmmm...Moeilijk! Ik vind het alledrie mooie namen,maar vind Fleur het beste bij Kikkert passen! Maar op zich vind ik Ilaya de mooiste naam. veel succes!
Hey, Ik heb voor Ilaya gekozen! Erg apart. Fleur is natuurlijk ook een erg mooie naam Whoehahah Dikke kus Toys
ik ben de namen voor je hardop aan het spreken en vind Noelle Kikkert erg mooi klinken.. maar ja mijn beste vriendin heet ook Fleur en ik vind dat een hele leuke naam..Good luck... Wij zijn er ook nog niet aan uit..