Hebben anderen daar ook last van? Dat om de haverklap het forum eruit ligt? Ik word er een beetje gek van. Telkens als een paar onderwerpen heb gelezen en ik op een nieuw topic klik duurt het een eeuwigheid en krijg vervolgens de pagina in beeld dat de opgevraagde pagina niet kan worden weergegeven. Als ik dan een paar minuutjes wacht kan ik er weer op Met andere fora heb ik hier geen last van, alleen met deze..
Zou het kunnen komen dan dat wij vandeweek overgestapt zijn op ADSL? We hadden UPC..Maar dan blijft het toch raar dat het alleen met dit forum gebeurt... Naja, ik wacht wel even af, mss wordt het beter. De ADSL lijn is ook nog niet perfect. Die gaat hier nog via ISDN, maar dat wordt over een paar dagen een annaloge lijn. Mss ligt daar het probleem wel...
Hebben jullie daar al langer last van? Is het alleen vandaag? Hoe vaak klapt ie er dan uit? Wat je in de tussentijd zou kunnen proberen is via je configuratiescherm, internet opties, en daar je geschiedenis, je tijdelijke internet bestanden en je cookies te verwijderen. Dat wil nog wel eens helpen.
Het opstarten van de site is geen probleem, maar na een minuut of vijf begint het. Volgens mijn computer reageert de server van zwangerschapspagina niet meer, waardoor ik niks meer kan openen. Het scherm waar ik gebleven was blijft dan wel staan. Van ergernis ga ik dan meestal weg en na een minuut of vijf doet de site het weer... In de tijd dat ik ben weggeweest kan ik wel op andere sites...echt vreemd. Ik heb er sinds een week of twee last van denk ik... Maar ik ga jouw tip zeker proberen Lotte... Groetjes, Anakin.
Ik heb onlangs de pc opnieuw geinstalleert, maar met deze pagina blijft het probleem inderdaad. Dacht al dat het aan mij lag. Ik krijg dan inderdaad ook de melding dat de server niet reageert.
Welke internet provider hebben diegenen die hier last van hebben eigenlijk? Het kan nl heel goed iets zijn in de apparatuur van die provider, waardoor jullie problemen hebben met het laden van deze site. Dus als jullie dezelfde internet leverancier zouden hebben, kan het een teken zijn en kan je even proberen daar contact mee op te nemen. Het hoeft nl niet perse aan de server van deze site of aan jullie pc instellingen te liggen. Het kan wel eens gebeuren dat er door een storinkje in de apparatuur van een centrale, een bepaalde site niet of niet goed meer laden. Het kan ook nog zijn dat jullie misschien gebruik maken van een proxy, die het laden bemoeilijkt.
Ik heb er vandaag weer een keer last van gehad... zucht. Wij hebben sinds kort internetplusbellen van KPN, misschien is dat het probleem...? Cookies etc. verwijderen helpt dus niet
ligt niet aan de server van de site hoor want ik heb nergens last van ligt dus echt aan jullie internetverbinding
Ja, wij hebben dus ook sinds kort internetplusbellen. Ik zei in mijn eerdere bericht nog ADSL, maar is dus internetplusbellen. Wij hebben gevonden wat het is...Het probleem zit hem in de firewall die wordt gebruikt op de experiabox. Mijn man heeft die uitgezet en alle forumproblemen waren verdwenen. Maar wel een nieuw probleem erbij, want het draait nu dus zonder firewall Maar we zijn nog bezig met uitzoeken of het anders kan, mocht ik meer weten, dan geef ik het hier weer door..... Anakin, probeer eens of het bij jou ook aan die firewall ligt?
Kun je niet bepaalde sites toestaan? Dus een uitzonderingsregel maken in de experiabox of de firewall in de experiabox laten uitstaan en een software firewall ala macAfee of gratis zonealarm installeren.
@ loetje: oke, ik ga proberen of ik mijn man zover krijg om de firewall uit te schakelen....... eeeeh, ik denk het niet. Zelf heb ik namelijk niet zo heel veel verstand van dit soort problemen
firewall van windows is heel makkelijk uit te schakelen en lukt altijd zonalert vind ik persoonlijk een bud proggie die houdt juist veel tegen moet je alles nalopen of die ze wel toestaat , erg vermoeiend proggie vind ik dat maar als je een router tussen je pc's hebt staan heb je geen eens iets nodig want er zit protection zoals firewall in je router dus die beschermd je al tegen gespuis