Kiezen krijgen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jelly, 29 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    Mijn zoontje heeft momenteel 6 tandjes (die er bijna alle 6 op 2.5 maand tijd zijn doorgekomen) Toen was het enkele maanden rustig, tot nu... Ik denk dat er weer een hele hoop tandjes tegelijk gaan doorkomen. iK den dat deze keer de kiezen zitten door te komen... Kian heeft er in alle geval alle symptomen van: Rode wangen, grijpen naar de oortjes, koortsvlagen, kwijlen, ...
    Nu merkte ik enkele dagen geleden dat Kian op zijn gehemelte een donker (zwart/ Rood / paars?) puntje heeft. Lijkt wel of hij een wondje heeft, pak maar! Gemaakt tijdens het spelen of .... Kies?Daarstraks aan het vlekje gevoeld en het voelt hard aan, zou het kunnen dat er hier een kies zit door te komen dan? Let wel, kian heeft nog maar 6 tandjes waarvan onderaan 2 en bonvengebid 4.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Het lijkt mij niet dat het zo'n kleur heeft. Bij Justin was het donkerrood van kleur als ze bijna doorkwamen.

3. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    Dus jij denkt dat het gewoon een wondje is dan? Weet niet, voelt toch echt aan, als een scherp puntje...

4. Meerkat

Meerkat Actief lid

1 jun 2008
    392
    0
    0
    Zuiden des lands
    kan wel een kies zijn hoor. zoontje van mijn vriendin had ineens een blauwe plek op zijn tandvlees. was een kleine ontsteking, met daaronder de kies.

Deel Deze Pagina