Hey aanstaande Mama s, We kunnen elkaar steunen, adviezen geven en buikjes laten zien veel meer...tot de bevallingsdatums en daarna door schrijven hoe de bevalling was hoe het is om kindje te hebben.. enzz
rond 5 dec...weet niet eens hoelang ik zwanger ben 5 weken en 4 dagen...laatse ongie van 22 feb gisteren ging ik pas testen omdat ik wel eens een weekje overtijd ben.. dag er niet bij na.. spannend allemaal..hoop dat er meer meiden komen schrijven symtomen maakt niet niet uit kom je hart opluchten.. haha
hi girls! hier eentje die uitgerekend is voor 25 september!! Moet wel zeggen dat ik wist dat ik zwanger was vanaf ik 4 weken zwanger was en de tijd van 4 weken tot 11 weken vond ik enorm traag voorbij gaan!! bleef zo altijd de moeilijke en lastige periode dat het nog mis kon gaan... En nu sinds de 11 weken voorbij zijn vliegt het alweer voorbij! Dinsdag ben ik alweer 15 weken!!! JOEPIEEEE Ik heb al een bevalling meegemaakt en ik heb een hele makkelijke en leuke bevalling gehad maar mooier als dat kan gewoon niet dus ik vrees dat het nu alleen nog maar erger kan hihihi
Hallo dames, Ben in oktober uitgerekend. Zit alweer in de 11e week. Vind dat t nu wel snel gaat. Heb het geluk al 3 echo"s gehad te hebben. Met ons wondertje is alles goed en met mij ook. Misselijkheid wordt al minder en ben 1kg aangekomen dus allemaal perfect! We zijn zo blij met ons eerste kindje!! Iedereen succes met jullie zwangerschap! Xx
ook ik ben in oktober uitgerekend heb morgen mijn eerste echo toch weer spannend ook al is het ons 2e kindje.