Val alleen maar af!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Richa, Dec 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Richa

Richa Actief lid

Aug 9, 2007
    186
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik begon met mijn zwangerschap op +/- 79 kilo. Vanmorgen ging ik op de weegschaal staan 76.6! Dit kan toch niet goed zijn?
    Ik eet echt wel, alleen krijg ik er soms niet meer in dan :

S'morgens : 1 bolletje / beschuitje
    tussendoor : fruit of appelkick
    s'middags : 1 a 2 harde broodjes
    Avondeten : is wel vaak drama, gister bijvoorbeeld pannekoeken gegeten, maar dan eet ik er maar 1, daarna zit ik dan zoo vol! Ik kan mezelf dan niet misselijk gaan eten...... Rond 21.00 ging me moedertje wat vissticks maken voor me! Die zagen we op de reclame....

Is dit normaal in het begin van je zwangerschap? Hebben meer vrouwen dit gehad? Ik vind het niet zo heel erg, want ik ben maar 1.68 ongeveer, dus eigenlijk al iets te zwaar....

Groetjes

2. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    1,684
    0
    0
    Apeldoorn
    Hoi meid, ik herken het hoor! Ik viel voor de 20 weken alleen maar af. Woog 83 toen ik niet zwanger was, ben toen eerst nog naar 77 kilo afgevallen. De baby neemt zelf de reserves die hij nodig heeft, en dat doet hij dus ook van jouw reserves.
    Je bent ook pas 12 weken dus echt geloof me, het kan allesbehalve kwaad. Het zegt niks over hoe jouw beebje groeit. Ik ken zelfs een meid die de hele zwangerschap (38w4d) maar 5 kilo is bijgekomen. En er kwam een dikke meid uit van 3750 gram :D

3. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Een vriendin van me was me de bevalling 3 kilo lichter dan voor haar zwangerschap. Weet niet precies hoe het zit met de afval stoffen die dan vrijkomen maar het was toch een knul van 8 pond ;)

Had vorige week buik griep was ook in 3 dagen 3 kilo kwijt..kan gebeuren zegt de vk. ;)

4. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

Apr 8, 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Ook ik val alleen maar af. Begon met 68 kilo, nu weeg ik 63,8. Volgens de VK kan het geen kwaad, zolang je zelf maar gezond en gevarieerd eet.
    Op zich ook niet zo erg, want ik was aan 't Sonja Bakkeren, want wilde er wat af hebben. Nu dus twee vliegen in een klap ;).

5. riempje

riempje Lid

Oct 19, 2006
    9
    0
    0
    Hoi lieve mensen,

Je bent niet de 1nige hoor ;)

Ik woog bij het begin van mn zwangerschap 64, nu (35e week) weeg ik pas 70 (al 2 maanden)!

Volgens mn VK is er niets aan de hand, zeker omdat bloedruk/bloed/urine altijd goed was/is, en ik verder geen klachten heb....

De laatste 2 weken gaat t wel gestaag omhoog hoor, mn gewicht ;)

Geen idee hoe het komt...

Veel geluk!

6. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

May 14, 2007
    762
    0
    0
    Ik ben de 1e drie maanden ook afgevallen en zit nu ook op een goede 13 kilo extra gewicht... Dus komt vast goed!

Share This Page