Vraag over bellen vacature

Discussie in 'De lounge' gestart door goblins, 9 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Had ik inderdaad al bekeken, maar echt helemaal niks. Zo irritant.
    Morgen ga ik bellen,Dan naar mijn zus, brief afronden en de bus op.
     
  2. Lief

    Lief Fanatiek lid

    26 sep 2007
    3.357
    866
    113
    Als ze zulke karige vacatures schrijven kunnen ze telefoontjes verwachten natuurlijk. Niet gek om dan te bellen over fte hoor maar als dat je enige vraag is hou het daar dan ook bij.

    Dat bellen om het bellen wat ergens genoemd werd, dat is juist superirritant ;) Contactpersoon is doorgaans gewoon aan het werk en zit niet te wachten op kletspraatjes hoor. En HR ook niet :p
     
    suus1983 en Lm2 vinden dit leuk.
  3. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.509
    497
    83
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Voor mij was het toen wel belangrijk. Ik ben kostwinner, wilde in principe wel reageren op een deeltijdvacature omdat het een heel interessante baan was. Maar door de verdeling van de uren (5 halve dagen) en 45 minuten reistijd was het voor mij niet praktisch.
    Dat scheelt iedereen werk..... bij mij de zweetdruppels van de motivatiebrief en bij de potentiele werkgever de tijd die ze in de procedure met mij zouden steken.... om er dan in het laatste gesprek achter te komen dat het niet praktisch uitvoerbaar zou zijn voor mij.
     
    Rosa Canina en goblins vinden dit leuk.
  4. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Pffft. Ik heb gebeld.
    In principe allemaal goed, 0,6 fte en te clusteren.

    Alleen wordt recente ervaring gevraagd...... En dat heb ik niet....
    Nu een brief schrijven om alles wat florissanter er te laten uit zien dan dat het is. Hahahaha.

    Wordt ook nog lastig die brief. Dus begin met mijn cv op te schroeven naar deze functie.. hij is nu gericht op brandpreventiedeskundige.
     
  5. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Helaas ben ik het niet geworden. Er waren veel gegadigden...
    Het was een algemene afwijzingmail maar wel 1 me iets cruciaalsmwat ik niet in mijn brief heb staan...
    Wat breng ik in het team, welke meerwaarde heb ik....
    Nu dit nog bedenken, in de brief zetten en weer wachten tot de volgende vacature,.....
    Maar afdoende leer ik.
    En hopen dat er snel weer een goede vacature voorbij komt, want ik word gillend gek op mijn huidige werk.
     
  6. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    Oh wat jammer zeg, had het idee dat je het graag wilde. Als er veel gegadigden zijn en je hebt geen recente werkervaring dan is daar bijna niet tegen op te boksen. Ook als je het stukje over het team wel had geschreven ;) Misschien een schrale troost dat het vast niet aan jouw brief heeft gelegen.
     
  7. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Bedankt voor deze lieve reactie.
    Het ligt ook zeker niet aan mijn brief.
    Maar de afgelopen jaren is er altijd wel weer 1 die met beter uit de bus kwam dan ik.
    En dat begint me nu echt dwars te zitten.
    Dus de brief niet nog beter!.
    Ik blijf proberen!!
     
    Nellie4 vindt dit leuk.
  8. Catou

    Catou Fanatiek lid

    11 okt 2013
    3.482
    1.717
    113
    Dat is balen! Heel veel succes met de volgende sollicitatie, hopelijk komt er snel weer wat voorbij!
     

Deel Deze Pagina