Jippie! beebje is ingedaald!

Discussion in 'Zwangerschap' started by princesje83, Sep 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    Ja hoor, vandaag bij de vk geweest en wat ik al vermoedde was juist. Ons beebje ligt al aardig stevig in het bekken. Nog niet helemaal diep ingedaald maar wel al een aardig stukkie! hoef dus niet meer plat te gaan liggen als mijn vliezen breken ;)

Ik had de laatste week zo/n pijn aan mijn schaambotje, voelde aan alsof ik net bevallen was... (de mamma's die al een kindje hebben begrijpen denk ik meteen wat ik bedoel...)
    Als ik uit bed stapte zakte ik gewoon door mijn benen van de pijn, als ik een tijdje zit kan ik amper opstaan en lopen is ook een crime! Als ik eenmaal een tijdje aan het waggelen ben gaat het wel weer, maar pijnloos wandelen is er niet meer bij helaas!

nu maar hopen dat ons beebje lekker op tijd komt!

volgens mij is het trouwens best wel vroeg om met 34 weken al ingedaald te zijn bij een tweede zwangerschap, of niet?

2. Femmetje

Femmetje Bekend lid

Mar 24, 2008
    815
    0
    0
    Als het al is ingedaald zegt het helaas echt niks erover dat het dan eerder komt.
    Hier veel gevallen bekend dat het vroeg is ingedaald en gewoon tot 41,5 week blijven lopen, geeft helaas geen garanties...

3. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    i know! weet dat het er niks mee te maken heeft hoor!

ik hoop er alleen maar op ;)

4. Femmetje

Femmetje Bekend lid

Mar 24, 2008
    815
    0
    0
    Ja tuurlijk da's logisch!
    Ik hoop met je mee hoor :)

5. MyFirstBaby

MyFirstBaby Nieuw lid

Sep 15, 2008
    1
    0
    0
    Met hoeveel weken 'moet' de baby zijn ingedaald bij een eerste zwangerschap?

6. Nijntje1978

Nijntje1978 Actief lid

May 19, 2008
    205
    0
    0
    Brabant
    Er is geen bepaalde tijd dat de baby ingedaald MOET zijn. Het kan zijn dat het kindje helemaal niet vantevoren indaalt, maar dit pas tijdens de bevalling doet. Wel is het zo dat als de baby voor de bevalling indaalt, je plat moet als je vliezen breken want dan kan het zijn dat de navelstreng er nog voor zit en het is niet goed als die eerst geboren wordt.

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    nijntje en princesje volgens mij zeggen jullie precies het tegenovergestelde. Moet je nu wel of niet gan liggen als de beeb als is ingedaald voordat de vliezen breken ? ;)

8. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    hier was ze al met ruim 30 week al ingedaald.. maar uh ik hoop met je mee... ;) dat ze ook iets eerder komt.. met een week of 38 lijkt me prima ! :D

9. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    nou idd! mijn dochter was er ook met 38 weken!
    heerlijk!

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Mijn zoon was al met 28 weken ingedaald en met 32 weken vast in bekken.

Met 37 weken en 5 dagen geboren!

11. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    kijk dat hoor ik graag! :)

ik weet dat het niet veel met elkaar te maken heeft, maar mijn eerste was ook eerder en dan zal het zo'n domper zijn als deze tot 40+ blijft zitten.. weet dat ik me er niet op moet vastpinnen, maar ik hoooooop echt zooooo dat dit beebje ook voor de 40ste week komt!

(jullie allemaal waarschijnlijk ;) )

12. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    die van mij ligt nog dwars.
    ben a.s maandag 32 weken hoop dat ze draaien gaat.

13. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    oei , dat hoop ik ook voor je .. want rond de deze weken moet jouw kleine toch wel gaan draaien , iedergeval met het hoofdje naar beneden.. het kan nog wel verschuiven dat het met het kontje links of rechts zit maar met hoofdje naar beneden.. maar wat zegt jouw VK erover ?

14. Hummel

Hummel Niet meer actief

Hier is de kleine ook ingedaald.

@Mirell, wat vervelend dat de kleine dwars ligt. Gaan ze de kleine dan kunstmatig draaien wanneer die zich niet gaat draaien?

Liefs Hummel.

15. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    nou die van mij was met 30 weken ook al ingedaald en vast in bekken en dat is zo gebleven tot vorige week toen bleek ze niet ingedaald te zijn (denk eerlijk gezegd dat het n foutje is want waren 6 verschillende gynaecologen die zeiden dat ze wel ingedaald was en vast in bekken en eentje zegt van niet haha) maar ze zit nog steeds in ieder geval dus vroeg indalen heeft niets met n vroegere bevalling te maken hoor je kan nog net zo goed tot 42 weken lopen :D

16. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    ja dat klopt, het heel niks met elkaar te maken ... het kan zekers tot 42 week, maar je HOOPT gewoon dat de kleine eerder komt , een week of 28 lijkt me heeerlijk !

17. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    oja zeker weten! dat hopen we allemaal hahaha maar 9 van de 10 keer gebeurd het dus toch niet want die kleintjes laten zich niet dwingen jammer genoeg hahaha

18. kuzzkim

kuzzkim Actief lid

Oct 3, 2007
    167
    0
    0
    intercedent
    deventer
    Als de beeb al is ingedaald en vast ligt in het bekken dan is er niks aan de hand, is de beeb nog niet ingedaald dan moet je plat gaan!

Share This Page