Soraya, als je terugleest zie je dat ook mijn eerste bevalling is geëindigt in een vaccuumpomp verlossing, inclusief ruggenprik en extra verdoving. Heb er ook niets van gemerkt. Ook niet het gevoel gehad dat ik wat gemist had zeg maar. Bij mijn 2e ging het wel allemaal redelijk en heb ik wel op eigen kracht mijn kindje ter wereld gebracht. Geen idee of jullie ook een 2e willen, maar ik hoop voor jullie dat het dan allemaal soepeler verloopt en dat je dan ook mag ervaren hoe het is om je kindje in je 1'tje naar buiten te persen...
Ja we willen over een jaartje langzaam gaan denken aan een 2e kindje en wat zal ik blij zijn als ik het dan helemaal zelf kan doen! Ik hoop zo graag dat ik ook een bevalling mee mag maken waar het allemaal soepel verloopt! Gewoon een "fijne" bevalling waar ik met trots op terug kan kijken. Het voelt nu gewoon alsof ik het niet zelf heb gedaan en ik heb hem niet eens eruit voelen komen.. Het is wel heel fijn om te horen dat het bij jou bij de tweede makkelijker ging en dat je het helemaal zelf hebt kunnen doen.. Dat geeft me weer hoop voor de tweede!
Sasha zou ook met de vacuum gehaald worden, alleen ik was te snel. Voordat ze hem konden aanzuigen, kreeg ik een perswee en kwam Sasha al. Kreeg voor dat een prik in mn been, zou dat een verdoving zijn geweest? Ik heb er ook niets van gevoeld.