Hoihoi, Ben gewoon even nieuwsgierig. In welke week van de zwangerschap zijn jullie de slijmprop verloren? En volgde de bevalling hierna snel of niet?
ik ben de prop met 41w1d verloren.. Zo rond 3 uur 's nachts. En om half 1 's middags had ik een baby op mijn buik Maar ik heb ook verhalen gehoord dat het nog wel 2 weken kan duren..
Ik ben de slijmprop in week 36 verloren, dat heeft toen wel tot krampen geleidt maar zoals je ziet ben ik nog steeds zwanger!
volgensmij heb ik er gisteren een paar stukjes van verloren... maar zoals je kan zien nog geen resultaat helaas
maandags verloren -hoewel ik al 2 weken wat waterige afscheiding had , wat zeer waarschijnlijk al van de slijmprop af kwam- en woensdagochtend vroeg begon de bevalling.
Bij Denyce in delen vanaf 4 weken voor de uitgerekende datum, op de dag dat ik gestript werd met 41+3 had ik een glazen propje met bloed in mn slip. Bij Jadey verloor ik het hele massa zooitje tijdens de weeën met 40+1
met 40 weken 3 dagen verloren in de ochtend en diezelfde dag begonnen de weeen in de avond. dus echt op dezelfde dag