ik heb sinds een paar dagen steeds pijnlijke ribben, echt aan de onderkant, dus bovenin mijn buik. herkent iemand dit? heb het vooral na het eten of als ik veel bewogen heb.
Ik herken het niet van die termijn....heb wel hetzelfde alleen hier komt dat doordat de kleine er flink tegen trapt
misschien komt er toch al eea in de verdrukking en heb je daardoor last? of een spiertje verrekt thv je middenrif? Je bent nog niet zo ver, maar als je verder nog andere klachten hebt zoals hoofdpijn, veel vocht vast houden, misselijkheid, duizeligheid etc dan moet je wel even de vlos bellen. Pijn in de bovenbuik kan namelijk (naast meerdere symptomen!) ook te maken hebben met zwangerschapsvergiftiging.
Oh daar heb ik al 2 weken last van. Eest dacht ik dat mijn nieren pijn doen maar weet nu haast zeker dat het mijn ribben zijn. Met adem halen, eten ,niezen ,bewegen doet het zeer Weet ook niet hoe dat komt
Heb ik ook, pijn onder de ribben heel hoog in mijn buik maar ook mijn ribben zelf doen zeer, de verloskundige zei dat het van het ´rekken´ kwam. dus vervelend maar kan geen kwaad, groetjes ps ik ben nu 18 weken en voel het al ff
Met 16 weken had ik dat niet, nu wel... mijn buik zit zo hoog nu dat het klemt als ik zit en de kleine trapt er tegenaan. Misschien even advies aan je VK vragen??
bedankt voor de reacties, vandaag op controle geweest en alles was goed. ook de bloeddruk. hoort er gewoon bij, volgens de gyn...
Ik heb er nu ook last van, maar baby ligt ook lekker met kont tegen mijn ribbenboog aan. Er zijn dagen dat ik echt niet meer weet waar ik het zoeken moet van de pijn. Verloskundige kent mijn klachten en die had echt medelijden. Helaas niks aan te doen. Warm bad wil wel wat verlichten.
sinds zaterdag deze klachten ook ism harde buiken,.. ik dacht dat k gek werd van de pijn, vk heeft me net doorverwezen voor een hartfilmpje , sinds gister had k er ook steken bij.. beeb moet nog even blijven ben nog maar 34 weken,. met 16 weken herken ik het echter niet..
Ik had het ook op die termijn, alsof mijn middenrif zou scheuren. Bleek groeipijn, het het nog 2x een paar dagen gehad daarna en toen begon de baby echt in die buurt te zitten en veranderde het gevoel. Nu doet het pijn omdat hij er tegenaan duwt
Ik ben net naar de dokter geweest en hij zegt dat ht komt omdat het een forse baby is en dat hij er waarscheinlijk tegenaan schopt