ik heb mij vanochtend geschoren met een nieuw mesje, omdat ik het allemaal niet meer kan zien ivm de grote buik, heb ik mij een aantal keren gesneden (gaat nogal makkelijk met een nieuw mesje). Dat had ik wel verwacht, alleen vanavond rond half 6 zat er opeens best wel veel bloed in mijn onderbroek en bij het afvegen. (ben vandaag eerder naar de wc geweest en er was niks aan de hand). Ik heb mijn man er even na laten kijken, en het lijkt erop dat ik een scheurtje heb in mijn schaamlip. Mijn vraag nu is hoe lang kan zo'n wondje blijven bloeden??? Het is namelijk vanaf half 6 ( of eerder) al aan het bloeden en het is nog niet echt gestopt. Het lijkt net alsof ik ongesteld ben. Ik heb geen weeen (afgezien van harde buiken die ik al een paar weken heb) en ook geen slijm bij het bloed. dus ik ben helaas nog niet bezig. Ik wil alleen graag weten hoelang zo'n wondje kan bloeden. Gr Allyssa
Ik heb het ook wel eens met een nieuw mesje, en dat is dan vrij snel over. Maar denk wel, met een nieuw mesje snij je een smal, en vrij diep sneedje.. en daarbij komt.. alles is door je zwangerschap goed doorbloed daaronder, dus het zou best een poosje kunnen blijven bloeden, in combinatie met ondergoed wat er tegenaan scheurt en wat het misschien open maakt.. Denk niet dat het een slagaderlijke bloeding is ofzo
Ja hoor kan echt flink bloeden!! Maar nog erger, vanaf morgen/overmorgen kan zo'n sneetje ook gigantisch gaan jeuken door het slijmverlies en kan zelfs heel je schaamlip opzetten. Ik dacht toen een schimmel te hebben maar het was dus het sneetje. succes in ieder geval!
Het is gelukkig gestopt. Moet er nu in ieder geval niet aan zitten want dan gaat het wel weer bloeden. Bedankt voor jullie reaties. Gr.