Vraag over bloedverlies ,(zag geen ander topic waar ik dit onder kon zetten)

Discussie in 'De lounge' gestart door Elleke, 10 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Heel erg bedankt voor jullie reacties!
    De angst was er bij mij, omdat ik, naast het lichte bloedverlies, ook pijn bij seks heb. Maar ik heb dit al vanaf het begin, en kon bijv. ook nooit geen tampon dragen, dat deed me echt pijn bij inbrengen.
    Ben dan zo gespannen al! Dat klinkt misschien heel kinderachtig of kleinzerig, maar ik deed het nooit. Het kan dus ook "toeval" zijn dat ik dit beide heb
    Het bloedverlies is begonnen na mijn tweede zwangerschap.

2. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Ja denk het wel. Dit is de 2e maand nuvaring maar heb hier ook bloedingen bij. Denk dat ik het nog 2 maanden probeer. Heb al veel verschillende pillen geprobeerd, dat gaat dan een paar maanden redelijk met ongeveer 1 bloeding tussendoor en daarna wekelijks. Dus ben het nu wel beu eigenlijk.
    @Elleke, bij mij is het na mijn tweede zwangerschap ook begonnen. Laat een inwendige echo maken en vraag naar je baarmoederslijmvlies. Dat hadden ze bij mij pas na weet ik veel hoeveel echo's gedaan.
    Succes!

3. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Bij mij is het ook na 2e bevalling begonnen. Je pijn hoeft geen verband te hebben met je bloedverlies. Kan natuurlijk het bloeden wel beïnvloeden als door de pijn er adertjes in je vagina scheuren.
    @ MissBianca: hoop dat die curretage je dan wel kan helpen.

4. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Ik heb dat ik heel lang ongesteld ben rustig 3 maanden!! heb ook een uitstrijkje gehad maar dat was goed.Gelukkig want ik kneep hem ook wel even. Nu denkt de huisarts dat het hormonaal is en ben be gonnen met een pil maar krijg er best wel wat bijwerkingen van.

Dus maak je geen zorgen het hoeft niets ernstigs te zijn.

Deel Deze Pagina