Bekkenpijn enzv

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Elize12345, 5 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elize12345

4 apr 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo verloskundige,
    onze dochter is sinds 30 weken helemaal ingedaald volgens de controle nu ben ik precies 33 weken n sinds dinsdag heb ik zo erg druk in me bekken{was vorheen okal ma nog goed tedoen!} dat ik soms het idee had dat ze er al aan kwam. ook vaginale steken omhoog ik heb toen woensdag,donderdag plat gelegen heledag en moes elk uur kleine beetjes plassen en de plasdrang blijft de heledag{geen blaasonsteking hebben we gecontroleerd} sinds vandaag voel ik elke x druk alsof ik moet poepen voral met lopen terwijl ik niet eens moet poepen eigelijk maar gwoon die druk daar ook ipv alleen druk in stuitje en bij me schaambeen en gaan de vaginale steken omlaag ipv omhoog maar geen harden buiken

snapt u beetje wat ik bedoel vind het nogal lastig uitteleggen maar maak me toch beetje druk want vraag me af wat dit kan zijn..?

groetjes

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

waarschijnlijk ligt ze heel laag en ervaar je daardoor zoveel druk op de onderkant. Dat is vervelend maar verder niet erg.

Mirjam

Deel Deze Pagina