Vraag over borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Amira, 27 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amira

    Amira Actief lid

    30 jan 2006
    230
    0
    0
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende.

    Voor de meiden die zwanger zijn en last hadden van gevoelige borsten.
    Had je de hele dag last van je borsten of met vlagen? Wanneer voor je NOD is het begonnen?

    Groetjes Amira
     
  2. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    daar ben ik ook wel benieuwd naar!
     
  3. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    mijn borsten waren gevoelig... dat was het eerste symptoom bij mij... dit was voor mijn NOD dus ik dacht dat ik misschien O moest worden... aangezien ik dan wel vaker last heb van mn borsten.

    bij mij was het zo dat ze de hele dag door gevoelig waren... vooral als ik ze aanraakte.. of ergens mee in aanraking kwam... of wanneer ik aan het rennen was ofzo... als ik er niet aanzat had ik er niet zoveel last van... af en toe kreeg ik een steek, die kwamen met vlagen...
    maar ik denk dat dit bij iedereen weer anders is... hoe dan ook

    ik hoop dat je er wat aan hebt....

    gr. sarah
     
  4. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Mijn borsten waren helemaal niet gevoelig. Dat gebeurde pas in de 3e maand van mijn zwangerschap
     
  5. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Ik heb nog helemaal geen last van mijn borsten gehad!!! het hoeft dus helemaal niet..
    succes
     
  6. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik heb alleen last van soms een steek in mn borsten en mn tepels zijn erg gevoelig.
    ze voelen aan of ze verbrand zijn...niet erg fijn!
    verder heb ik er geen last van.
    ze lijken niet voller ofzo,maar dat komt verder in de zwangerscap wel hehe...
     
  7. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Voor mij gold precies hetzelfde als bij Saraah.
     
  8. Amira

    Amira Actief lid

    30 jan 2006
    230
    0
    0
    Hoi Denise,

    Dat heb ik dus ook. Ze voelen niet hard aan of zo maar van binnen lijkt het soms wel of ze in brand staan.
    Het is even afwachten, maar ik geloof dat ik een vroege eisprong heb gehad. Ik hoop zooooooooooooo dat het raak is.
     
  9. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Ik had alleen lichte gevoelige borsten in't begin van de zwangerschap, alsof ik ongi moet worden. Pas bij 5 weken ofzo begon de overgevoeligheid, maar toen deed het echt super veel pijn. Ik kon geen beha meer aan of strakke kleren.
     
  10. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    mijn borsten zijn ook gevoelig als ik ze aan raak of ergens tegen aan kom of ga rennen ze zijn ook al aardig opgezet ik kan mijn eigen bh niet meer aan die zit te strak aan de zijkanten. toien ik gevoelige borsten voor het eerst ondekte ging er geen belletje rinkelen dat ik misschien zwanger kon zijn ik was net op een sportschool begonnen en dacht dat het daarvan was haha maar nu is het er nog en we zijn echt zwanger.

    dikke nuff tweety
     
  11. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    maar hopen dat het raak is dan en dat je inderdaad een vroege eisprong hebt gehad zoals je al denkt!
    ik heb niet echt het gevoel of ze in brand staan alleen of je lang topless in de zon hebt gelegen ofzo en je tepels zijn verbrand,zo voelt het een beetje,erg vervelend!!
    vooral in en bh en je hebt haast met lopen het het schuurt zo..ooeefff
     
  12. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    ik had met de miskramen geen last van mn borsten weinig in ieder geval. Heb vanmiddag een nieuwe bh gekocht want ik ben van b75 naar c75 gegaan!!! whaaaaaaaaaaaa. nog ff en ik ben pamela hahahaha. bij deze zwangerschap weet ik nog niet zeker of alles goed gaat tot nu toe wel. heb echt verschrikkelijke zere borsten en overal jeuk om gek van te worden. en brandend maagzuur. misselijk etc..
    vooral met de fiets van een stoeprand afgaan gaat mij door merg en been. ik had dit met de eerste 2 kids ook al heel erg. dus denk wel dat het nu goed zit. voel me goed zwanger. de klacht met de borsten en misselijk wist ik meteen dat ik zwanger was en voor NOD ook positief teste.
     
  13. jacq

    jacq Bekend lid

    9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Hoi Amira,
    heb gisteren licht gevoelige en iets gespannen borsten gekregen. Lijkt vandaag iets meer dan gisteren.
     
  14. jacq

    jacq Bekend lid

    9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Wat voel jij?
     
  15. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb na mijn eitje altijd pijn aan mijn borsten.. helaas gaat dat altijd weer weg. de ene keer pijnlijke tepels de andere keer de zijkanten.
    Deze keer leken ze af en toe wel in brand te staan... helaas weer niks deze maand. Je kan aan allles wat je voelt een kaartje willen hangen.. maar helaas kunnen de meeste kwaaltjes bij beide, dus zwangerschap en menstruatie. Je kunt het beste je gewoon niets afvragen, dat is reuze moeilijk dat snap ik ook maar liever dat dan jezelf helemaal gek maken met alles wat je voelt.
    Ik wil natuurlijk niemand afvallen. maar je meer behoeden voor teleurstellingen..

    succes meiden!
     
  16. jacq

    jacq Bekend lid

    9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Ben er nuchter erg onder. Vorige keer voelde ik mijn borsten ook al erg snel en was inderdaad zwanger, wat helaas een vroege miskraam werd.
    Maar ik ben positief en heb ondanks mijn leeftijd geen haast. Het komt zoals het komt. Maar ben gewoon nieuwsgierig!
     
  17. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Bij mij begon het afgelopen woensdag ofzo,ik dacht dat het door mijn bh kwam(knellend?)dus nadat ik deze s'avonds had uitgetrokken bleven ze gevoelig,aan de zijkanten :oops:
     
  18. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    En wanneer ga je testen Girl? spannend hoor ik hoop dat het raak is voor je..
     
  19. Amira

    Amira Actief lid

    30 jan 2006
    230
    0
    0
    deze keer had ik meteen na mijn og steken in mijn borst. Ik zei nog tegen mijn moeder, dat het deze keer wel heel erg vroeg begon. Ik heb meestal steken in mijn borst na de eisprong tot aan mijn menstruatie. Nu meteen na mij og, puistjes en steken. Op dag 11 en 12 pijn in mijn linkerzij, denk zelf vroege eisprong. Sinds zondag heb ik steken in mijn onderbuik en een soort warmte die in mijn borst uitstraalt naar mijn tepel. het komt en gaat. Als ik mijn borsten aanraak, doe het absoluut geen pijn ook niet mijn tepels. Het zit meer in mijn borst.

    Bij mijn eerste zwangerschap had ik echt nergens last van. Pas in de vierde maand werd ik misselijk en overgeven. Een positieve zwangerschapstest was het enige bewijs :)

    Ik ga nu nergens van uit, maar ik ga wel na mijn menstruatie naar de huisarts. ik vind het niet normaal dat ik de hele maandlast heb van mijn eierstokken en borsten.

    Lang verhaal, maar iemand vroeg mij wat ik nu precies voel. Hoop dat het een beetje duidelijk is. :oops:
     
  20. Elpee

    Elpee Actief lid

    24 okt 2005
    151
    0
    0
    Leerkracht
    Antwerpen
    In de maand waarin ik zwanger geworden ben, heb ik plots pijnlijke borsten gekregen (zeker 5 dagen lang, misschien wel langer). Vroeger nooit last van gehad! Ik dus hopen op een wondertje en ja, hoor :D

    Vooral bij het afdrogen na een douche deden mijn tepels erg pijn, maar dat wende wel op den duur... Momenteel doen ze iets minder pijn, maar zijn ze nog wel steeds erg gevoelig. (tot grote spijt van mijn ventje :( )
     

Deel Deze Pagina