Wat voor een dekentje gebruiken jullie in de reiswieg van de kinderwagen. Mag je een fleece dekentje gebruiken? En moet je dan een speciaal wiegdekentje hebben of kun je een grotere deken wat extra omvouwen? En gebruik je dan ook nog een lakentje? Wat een vragen he! Je gaat over de simpelste dingen nadenken! Pim
Ik gebruikt het bijgeleverde dekbedje niet omdat ons humpie ook 's nachts slaapt in de wagenbak op onze kamer ipv een wiegje. Ik gebruik maar een wiegendeken en een lakentje eronder. Je kan haar zo lekker in stoppen en zo heeft ze het niet te warm of te koud. Hema heeft bijvoorbeeld goedkope! suc6 met zoeken.
ja ik heb ook bij m'n kinderwagen een dekbedje gekregen en ik denk dat een extra fleecedekentje ook best kan
neeee dames bij de baby mag je nooit een fleece deken gebruiken! het is niet ademend! je moet echt een katoenen denkentje nemen van prenetal of de hema ofzo die speciaal voor babys zijn. (lijkt ook wel op fleece want ze zijn heel zacht) volgens mij zijn die fleece dingen nog hartstikke brand gevaarlijk ook! je hebt trouwens ook zomer/ winter dekentjes en je gebruikt er gewoon een lakentje onder. voor de reiswieg gebruik je wiegformaat en voor het ledikant het ledikant formaat. staat 9 van de 10 keer op de verpakking suc 6 x
Wij hebben wel een fleece dekentje gebruikt; houdt de wind tegen en ademt wel. Daar onder een lakentje.
Dat is idd zo verwarrend. Die dekentjes ide op fleece lijken zijn gelukkig gewoon van katoen, maar dat staat er ook wel op. Bij Prenatal of hema verkopen ze die in hele leuke kleurtjes. Ik heb er een voor in de wieg gekocht en in de wandelwagen met een lakentje eronder natuurlijk. XXX