Vraag over borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Amira, 27 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby70

    Debby70 Actief lid

    22 dec 2005
    470
    0
    0
    Leuk dan tellen we samen af Jacq!

    Groetjes Debby
     
  2. jacq

    jacq Bekend lid

    9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    hoe staat het met jouw humeur? Lijk wel wat prikkelbaarder. Of heb ik het gewoon te druk?
     
  3. Debby70

    Debby70 Actief lid

    22 dec 2005
    470
    0
    0
    Tja ik ben de laatste 2 dagen erg snel geiriteerd :oops:
    maar niet emotioneel ofzo,jij wel?
    En is dit je eerste Kindje?
    Ps grappig dat je ook uit Adam komt...niet dat dat vreemd is maar het viel me gewoon op

    Groetjes Debby
     
  4. jacq

    jacq Bekend lid

    9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Ik heb een zoontje van zes. Was in de eerste ronde al raak, maar was toen 32 jaar. Nu was ik weer in de eerste ronde zwanger maar helaas een vroege miskraam.
    Over Adam:
    We hebben een huis gekocht in Amsterdam en gaan daar deze zomer wonen. Maar wonen nu nog in regio Alkmaar. We zitten wel vaak in Adam omdat we daar een appartementje hebben maar te klein is voor ons drieen (laat staan vier!). Veel zin in.
    Ben je ook zo beneiuwd. Heb je nog steeds last van je borsten of is dat wisselend?
    Groetjes
     
  5. vosje

    vosje Actief lid

    25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    Dank je bengel, voor de tip
    ik ben gelukkig niet de enige dan :D
    Ik kreeg het al benauwd :D
     
  6. Debby70

    Debby70 Actief lid

    22 dec 2005
    470
    0
    0
    Gaaf zeg al een zoontje,je weet al wat je te wachten staat!
    Ik heb echt geen idee :rolleyes:
    Maar leuk zeg een nieuw huis,ik vind dat altijd een soort nieuwe start,
    Wij verhuizen in mei naar een andere woning ook koop.
    En mijn borsten tja hoe zeg ik dat netjes...lijkt wel of ze tussen een deur hebben gezeten :oops:
    gewoon een blauw plek achtig gevoel.
    En jij? :(:
    Nog meer symptomen?
    Het blijft mega spannend dat wachten maar ik probeer mezelf niet gek te maken,want mijn lichaam neemt dan een loopje met me

    Groetjes Debby
     
  7. bengel

    bengel Niet meer actief

    oke vosje,
    dan nog iets: mijn moeder had 'vleesborsten', ze had nauwelijks melkklieren, kon dan ook geen borstvoeding geven. haar borsten zijn dan ook nauwelijks tot niet gegroeid..zij vond t niet erg..ik ook niet..is genoeg zo en met flesvoeding komen ze er ook wel he
     
  8. jacq

    jacq Bekend lid

    9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Mijn borsten blijven gevoelig en lijken iets groter ook mijn buik is iets opgezet en moe. Weer een dagje verder...
    Wat toevallig dat jullie ook gaan verhuizen, Debby. Wat dat betreft hebben we genoeg afleiding!
    groetjes Jacq
     
  9. Elina

    Elina Actief lid

    2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Mijn borsten zijn ook vreselijk gevoelig. En ze zijn ook gegroeid. Er komt zelfs al wat melk uit. Is wel wat snel inderdaad, maar ik gaf bij mijn dochtertje ook veel te veel. Als ze aan de ene dronk had ik een flesje onder de ander en dan hoefde ik niks te doen en spoot er gewoon uit en ik had zonder iets te doen het flesje weer vol. Hahaa en 9 maanden vol gehouden. Wil de volgende keer echt weer borstvoeding geven.

    Elina
     
  10. Debby70

    Debby70 Actief lid

    22 dec 2005
    470
    0
    0
    Hey Jacq,

    dus je hebt nog meer verschijnselen?
    En ben je zo druk met je werk dat je moe bent?Ik ben vandaag in huilen uitgebarsten waarom :confused:
    En ons huis is nog in bouw als het goed is is het eind mei klaar en ja dan is er veel afleiding

    Groetjes Debby
     
  11. Debby70

    Debby70 Actief lid

    22 dec 2005
    470
    0
    0
    Jeetje Elina dat is ook wat gewoon een flesje er onder houden :confused:
    wist dat er zoveel melk productie was

    Groetjes Debby
     
  12. vosje

    vosje Actief lid

    25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    Nou bengel We wachten maar af.
    Ik vind ze eigenlijk groot genoeg zo :)
    En mijn vriend zit nog steeds aan de fles, dus zo erg kan het niet wezen :D
     
  13. vosje

    vosje Actief lid

    25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    Het duurd wel erg lang nu bij jouw he :(
    Iser helemaal niets te bekennen.
    Hopen voor jouw datje snel ongi wordt, Of wat anders natuurlijk. :D
    vosje
     
  14. bengel

    bengel Niet meer actief

    hoi vosje

    wrschijnlijk ontpillen hoor..ga maandag naar HA, en dan voor de zekerheid bloedtest afnemen, en anders pillen voor ongi te worden.
    ik heb iem. laten pendelen voor me ennuh..komt goed volgens de pendel, nog effe geduld
     
  15. vosje

    vosje Actief lid

    25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    Gelukkig maar bengel,
    zo is het ook nix.

    Ik wist niet dat ze het met pillen op konden wekken :(
    Hoe zit dat dan?
     
  16. estresse

    estresse Lid

    22 feb 2006
    17
    0
    0
    het vreemde bij mij is dat ik nu helemaal niks voel aan mijn borsten.
    ik heb ongeveer een half jaar geleden een mk gehad en sinds die tijd heb ik een cyclus van 24 dagen. ook vanaf die mk heb ik elke keer voor dat ik mijn mentrustie krijg een verschrikkelijke jeuk aan mijn linkerborst. om gek van te worden en ook van die rare kwaaltjes zoals misselijkheid etc. en gewoon steeds mijn menstruatie gekregen. nu ben ik 4 dagen overtijd en heb ik nergens geen last van. geen jeuk aan mijn borst het enigste een beetje misselijk. nu heb ik al in een andere topic geschreven dat het ook kan zijn dat ik overtijd is dat ik een hele spannende dag had.(wist ik al 2 maanden, was echt bloed nerveus) maar het rare is dus dat ik nu nergens geen last van heb. ff afwachten tot maandag en dan hoop ik uitsluitsel
     
  17. Amira

    Amira Actief lid

    30 jan 2006
    230
    0
    0
    Hoi Jack en Debby,

    Ik zie dat we gelijk opgaan, dus dan is het extra spannend voor ons allemaal.

    Mijn borsten doen nu de hele dag door pijn. Het zijn geen steken meer.
    Het gebied rond mijn linkertepel is donkerder dan mijn rechtertepel. Eerst dacht ik dat ik, dat het wishful thinking was. Maar mijn man ziet het ook ( die kan even geen borsten meer zien, dankzij mij :) )

    Ik heb ook een zoontje van 6 en ik weet bijna niks meer van die eerste drie maanden. Ik weet dus niet meer of ik dit toen ik had. Wel weet ik nog dat ik bijna geen verschijnselen had.

    We wachten rustig af, mochten de :evil: weer komen, dan gaan we weer vrolijk verder. Liever niet, maar ja dit is een van de weinige dingen die je niet zelf kunt bepalen..

    Veel succes met wachten en ik duim voor iedereen die ook binnenkort zijn NOD heeft...

    Groetjes Amira
     
  18. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    jij ook veel succes Amira, ziet er goed uit
     
  19. bengel

    bengel Niet meer actief

    @ vosje

    hoe t werkt geen idee, moet je even bij een andere topic kijken bij zwanger worden: morgen testen op advies van de dokter.

    Groet
    Bengel
     
  20. Debby70

    Debby70 Actief lid

    22 dec 2005
    470
    0
    0
    Hoi Amira

    Dat klinkt hoopvol!
    Ik hoop dat het raak voor je is

    Groetjes Debby
     

Deel Deze Pagina