heb gehoord dat "wisseldouches" ook goed zijn voor gevoelige borsten.dus eerst warm:koud:warm:koud en eindigen met een koude!!!
Ik heb hetzelfde. Na mijn eisprong vorige week waren ze weer erg gevoelig en pijnlijk. Normaal blijft dit dus tot aan mijn menstruatie. Maar sinds deze week valt me op dat het veel minder is. Echt raar. Wil ook niet te veel hoop hebben, dat het wat kan betekenen Ach ja, nog 1 weekje wachten
Ik heb geen idee Nynke,maar mijn borsten doen ook minder pijn dan tijdens mijn eisprong en Normaal houd dit aan tot mijn menstruatie,heb geen idee wat dit betekent..... : groetjes
ik heb een borst wat onwijs zeer doet, als ik er tegen stoot etc en mijn andere borst heb ik het niet, is dat niet mega vreemd
Hallo, De borsten doen weer vreselijk pijn pfff begon nu met 1 borst !!en nu beide ik kan weer amper op me buik liggen,je bent dus niet de enige Fredje,en hoe gaat het met Nynke? groetjes
Bij mij is er nog steeds minder pijn al normaal. Dus ik weet het niet. Heb ook wel last van mijn buik af en toe. Vorige maand had ik zo'n last van allerlei kwaaltjes, nu stukken minder. Misschien is het wel een goed teken. Maar ik ga er niet van uit. De vorige keer was ik echt erg teleurgesteld. Dus laat me nu echt niet meer gek maken. Debby, ga jij nog voor je NOD testen?
Bij mij is er nog steeds minder pijn al normaal. Dus ik weet het niet. Heb ook wel last van mijn buik af en toe. Vorige maand had ik zo'n last van allerlei kwaaltjes, nu stukken minder. Misschien is het wel een goed teken. Maar ik ga er niet van uit. De vorige keer was ik echt erg teleurgesteld. Dus laat me nu echt niet meer gek maken. Debby, ga jij nog voor je NOD testen?
Hey Nynke, Wel fijn dat je niet zoveel last hebt,ik nu alleen de borsten. Net als jij had ik vorige maand ook last van alles en nog wat en ja daarna ook teleurgesteld En nee ik ga niet testen,ik probeer er ook wat rustiger onder te zijn maar het blijft wel moeilijk onze duimen moeten weer draaien hoor!
Hey Nynke, Wel fijn dat je niet zoveel last hebt,ik nu alleen de borsten. Net als jij had ik vorige maand ook last van alles en nog wat en ja daarna ook teleurgesteld En nee ik ga niet testen,ik probeer er ook wat rustiger onder te zijn maar het blijft wel moeilijk onze duimen moeten weer draaien hoor!
Ik had het de vorige cyclus ook. De hele maand pijnlijke borsten. Nu alleen tijdens de eisprong. Ik denk dat ik eindelijk ontpilt ben. Ik ga nergens op hopen, ik zie het allemaal wel. Iedereen veel succes!!!!!!!!!!
Ik had ook altijd last van mijn borsten, echt steken enzo en heel gevoelig soms Nos 8 spannende dagen Amira
Debby70, Ik duim ook voor jou!!!!!!!!! En voor iedereen. Maar ik heb deze maand bijna geen last van mijn borsten, dus ik denk eindelijk dat mijn lichaam weer een beetje normaal doet...
Dat is fijn Amira je lichaam kan idd echt raar doen Ik heb morgen een bel afspraak met de Gyn over mijn borsten omdat ik maar 6 dg in de maand geen pijn heb,en ik heb al een keer Dostinex gekregen en toen ging het beter. Groetjes
Hoi Debby70, Hoe was het bij de gynacoloog? Ik hoop dat je goed nieuws hebt gekregen over je borsten Ik heb nog steeds geen last van mijn borsten. Alleen mijn tepels zijn met vlagen erg gevoelig. Ik heb wel het gevoel in mijn buik van og maar geen echte krampen. Ik wacht geduldig af Wat wel heel raar was, vanochtend was ik aan het dromen dat ik braakneigingen had in mijn droom. Ik werd wakker omdat ik echt moest spugen. Ik heb het net tegen kunnen houden. Zo raar. Is mij nog nooit overkomen. Het is toch wat he elke maand.... Gr Amira