Hey Amira Klinkt weer spannend meid! Maar ja het is altijd maar dat wachten en wachten,maare....spugen???? Ga heel hard voor je duimen! En de Gyn zei neem maar een paracetamolletje!!sufferd! Mijn vriend was behoorlijk boos...die ziet hoe ik de hele dag me borsten moet ondersteunen en niet kan slapen maargoed. Af en toe best vervelend zo een vrouwenlichaam!! Hou je me op de hoogte? Liefs
Hoi Debby70, Wat voor een gynacoloog is dit nu weer???????? Als het zo blijft zou ik echt wel een doorverwijzing willen naar het ziekenhuis. Hier nog steeds neutraal. Mijn vorige cyclus was 30 dagen, dus ik kan ook woensdag og worden. Niks anders dan wachten he... Gr Amira
Hey Amira, Tja ik weet ook niet wat de Gyn wil,ik kijk het nog even aan en ga dan weer naar hem toe en dan moet hij maar weer is mijn prolactine gehalte meten pffff dure woorden hahaah!! Maar meid je hebt nog geen symptomen van ongi? Of heb je die niet echt? Ben heel erg benieuwd,ik kijk iedere dag even om het hoekie of ik al goed nieuws van je zie! liefs
Debby70, Ik vind het echt fijn dat er zo wordt meegeleefd hier elke maand weer. Ik ben nog steeds aan het wachten. Geen afscheiding, geen druppel bloed bij het afvegen. Normaal heb ik een of twee dagen van te voren een beetje bloed bij het afvegen. Mijn borsten doen nu wel zeer en ik heb een vage buikpijn in mijn onderbuik. Het lijkt niet op og pijn, maar het nog alle kanten op. Ik voel me wel misselijk, maar dan denk ik dat ik het misschien wel wil voelen en daarom voel. Snap je het nog? Ik hou je op de hoogte. Hoe is het trouwens met je borsten?
Hoi Hoi, Ja dat is ook fijn als je met andere je gevoel kan delen en ja soms heb ik ook het idee dat ik van alles voel omdat ik het mischien te graag wil. Ik ga wel heel hard voor je duimen dat je ongi uitblijft!! Heb je al kinderen?Of word dit de eerste? En goed nieuws!!Al 2 dagen geen pijn in me borsten vanacht weer ouderweds bij me mannetjuh in slaap gevallen. Liefs
Dit is de tweede. Ikheb al een zoontje van 6. Bijna 7 jaar geleden. Ik weet niet mee of ik buikpijn had of last van mijn borsten. Ik herinner me wel iets over bandenpijn. Volgens mij had ik nergens last van. Ben jij bezig voor de eerste?
Hoi, ja dit word onze eerste samen,mijn vriend heeft al een dochtertje van 7. Ben wel al eens zwanger geweest maar merkte daar eigenlijk niks van,maar wat ik hier zo al lees is dat geen enkele zwangerschap het zelfde is,maar kop op positief blijven!! Liefs
Hoi Debby en Amira was even benieuwd hoe het bij jullie er voor stond. Ik let steeds op of ik jullie al tegen kom bij 'ik ben zwanger'. Ik blijf voor jullie duimen hoor! Groetjes
Hey Jacq!! Hoe gaat ie? Tijd niet gezien,heb je al een echo gehad? en ga je wel fotos in je album zetten? liefs
Ik heb nog steeds geen druppeltje bloed gezien en mijn cyclus is nooit langer dan 30 dagen met een of twee dagen ervoor de voorbodes. Ik zit vandaag lekker thuis omdat ik snip verkouden ben, mijn neus zit dicht en ik heb hoofdpijn. Voel me helemaal niet lekker. Ik kan niks meer doen dan wachten. Testen wil ik nog niet, omdat ik niet het gevoel heb dat ik zwanger ben( lees: ik durf niet). Misschien in het weekend, als dat nog nodig mocht zijn
Vervelend meid dat je ziek bent en je hebt geen tekens van ongi of een zwangerschap? wachten en nog eens wachten bah ik ga heel hard voor je duimen liefs
Knap dat je nog niet hebt getest meid! Bij 2 dagen overtijd zou het bij mij toch gaan jeuken....Ik hoop op goed nieuws voor je!! Tevens sterkte met je verkoudheid!
Hey Elvira Als we je pendel uitslag moeten geloven...... Duim natuurlijk ook voor jouw!! Hoop hier snel ¨positieve berichten te lezen!!!! Liefs
Dank je Deb, maar ik geloof er niet zo in...Nog een paar dagen wachten, dan weten we meer. Die pendeluitslagen zijn ook vrij divers, dus daar is ook geen pijl op te trekken! hihihi Duim ook voor jou meis!
He Debby, Gaat goed hoor. Wel misselijk en moe. Morgen naar de vk en een echo. Ben zo benieuwd. Jouw vruchtbare dagen komen eraan! Niet te vaak klussen volgens mij werkt dat niet. Wij hebben het nog nooit zo weinig gedaan als in de periode dat ik zwanger ben geworden. Door drukte en er niet zo mee bezig te zijn. Om de dag of minder werkt beter is zaad beter van kwalitiet. Hoop niet dat je het raar vindt wat ik je schrijf. Maar ik gun het je zo en vind dat jij nu eens aan de beurt bent! Succes!!! Lfs
Hoi, Toch blijf ik duimen hoor....nog een paar dagen voor jullie! En Jacq leuk dat je ons blijft volgen hahaha Ben benieuwd hoe het je morgen vergaat enne ik wil wel fotos hier zien hoor!! En ja iedere dag klussen is toch niet aan mij besteed Het komt waneer het komt alleen rond de vtuchtbare dagen denk ik er wat meer aan,ik wil er wel van blijven genieten Liefs
ik voe me ziek, zwak en misselijk. Ik hoop dat ik gauw beter ben. Dit is ook niks. Tot morgen iedereen
Sinds eind januari ben ik gestopt met de pil, omdat we graag zwanger willen worden. ( nou ja, ik dan) Nu heb ik sinds een aantal dagen dat mijn borsten heel zacht zijn... beetje alsof ze van pudding zijn. ( weet niet hoe ik het anders moet omschrijven ) heb verder geen pijnlijke borsten. Kan dit een verschijnsel zijn?? groetjes
Hoi, Hoe gaat het Amira?voel je je al wat beter? En elvira?hoe gaat ie? Hebben jullie al goed nieuws..... : Blijf duimen En hele zachte borsten...ik zou het niet weten mischien kun je is kijken bij zwanger zijn?Succes liefs