Beste Lactatiedeskundige Mijn zoontje is bijna vier maand oud en ik ben reeds vier maand fulltime aan het kolven. Nu ik sinds drie weken terug ga werken kan ik minder kolven dan vroeger. Ik kolf nu vier à vijf keer per dag ipv zes à zeven keer. Met als gevolg dat ik natuurlijk minder melk heb. Ik heb niet meer voldoende en moet af en toe kunstvoeding geven. MIjn zoontje reageert echter niet goed op kv en ik wil dan ook heel graag volledig bv geven. Nu neem ik sinds enkele dagen drie motillium pilletjes op een dag omdat ik op borstvoeding.com had gelzen dat dit je productie terug doet toenemen. Dit werk maar toen ik dit langs mijn neus weg aan mijn zoontjes kinderarts vertelde zei ze me dat dit helemaal niet werkt, niet gebruikelijk is en zelfs niet goed voor de baby. Ik hoor nochtans goede dingen hierover. Wat is uw mening omtrent domperidone/motillium om de productie te doen toenemen?
hoi het kenniscentrum borstvoeding heeft er een uitgebreid artikel over geschreven, lees dit eens door:Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Productie vergroten - Domperidon [1] Jack Newman, een kinderarts en borstvoedingsdeskundige, schrijft het zeer regelmatig voor. Ik ben van mening dat, als het niet op een andere manier lukt om je productie te verhogen, dit een goed hulpmiddel kan zijn, dat verder niet schadelijk is. Mirjam