Een goed idee Xena. Praat er maar lekker over. overigens, mijn man kan als hij wil heel veel flessen geven, alleen vindt hij er niet veel aan. Spelen, stoeien, wandelen, naar bed brengen, badderen enz. vindt hij veel leuker...
Mijn man zorgde voor de kleine als ik werkte (hij was huisman) en dan gaf hij flesjes afgekolfde melk. Zodra ik er was, mocht ik het helemaal aan de borst doen. Zelf vindt hij dat flesgeven niet zijn hobby is. Hij zegt dan ook tegen elke aanstaande vader: 'laat haar lekker borstvoeding geven, is veel gemakkelijker voor je'
tja maar voordat haar partner met de kleine kan stoeien, wandelen e.d. ben je al weer vele maanden verder, de kleine moet nog geboren worden... elke kerel is anders, die van mij vindt het wel weer leuk om de kleine de fles te kunnen geven, over het algemeen pakt hij de kleine 'snachts als die kwam (soms gaf ie em zelf zodat ik lekker ff door kon slapen) maar in de weekenden als hij niet hoefde te werken was hij het steevast die de kleine de fles gaf... net zo goed als het in bad doen, en naar bed brengen zijn allemaal dingen die hier altijd sam-sam gebeurde.... ik zelf vindt het ook heerlijk hoor wetende dat als de kleine er straks is, ik niet 24-7 de kleine eten hoef te geven en dat hij de kleine ook de fles kan geven en ik 3 uur extra kan pakken 's nachts...zeker nu er 2 kids rondlopen die toch op tijd op school moeten zijn e.d. is het lekker om 's nachts wat aan je partner over te kunnen laten.... kortom gewoon praten meid dan hoor je gauw genoeg wat hij wel en niet leuk vindt, en daarbij moet je nog afwachten in hoeverre hij veranderd als de kleine er straks daadwerkelijk is, want daar zit vaak ook nog een verschil van een dag en een nacht in...dan kunnen die grote kerels veranderen tot "kleine jochies"
Ja hij deed het ook wel hoor Smoekie, maar meer om mij te ontlasten dan omdat hij er zelf om stond te springen. Ik bedoelde meer om aan te geven dat het niet raar is (wat sommigen vrouwen weleens denken) en zeker geen desinteresse in de baby... Snap je?
o ja tuurlijk snap ik wel wat je bedoelt...er zullen genoeg mannen zijn die er niet zo veel mee hebben....zij kan daarom ook beter eerst met hem gaan praten ipv direct al voor hem te denken....en wat ik al zei, vaak "veranderen" die grote jongens zodra de kleine er eenmaal is, daar weet ik hier wat dat betreft alles van....