Mijne is MIss X. Ik zag pas een week later na mijn aanmelding. Dat de I een te grote letter was dus het moest eigenlijk Miss X worden. Waarom ik deze naam heb gekozen is omdat ik ook zo bij een andere forum heet al jaren .Mijn nicht had me daar even snel aangemeld en een naam verzonnen. XXX
Ingie is een gedeelte van mijn voornaam Ingrid en mijn man noemt me altijd moppie.... dus ingiemoppie....
Ik heb een paard dat Uther Pendragon (vader van koning Arthur, betekent Drakenkop) heet. In dagelijks taalgebruik Pendrag. En die nick gebruik ik eigenlijk overal op internet omdat die uniek is. Al het andere dat ik bedenk, blijkt dan al te bestaan. Vandaar.
tja.. mijn nickname verwijst naar mijn grootste hobby... enne mijn eigen naam was al bezet ahhh van de zomer mag ik weer... heb afgelopen jaar het duiken wel gemist.... Karin
ik heet al vanaf mn 16de zo op bijna elk forum en sites. Tsja op je 16de verzin je iets waar je mss op 26ste zoiets van hebt :S hahaha. Tis dus helemaal niet dat ik nog zo'n losbol ben als vroeger, maar ja door steeds dezelfde naam te gebruiken vergis ik me wel niet
Ik heet Marieke, kind op mijn werk noemde me altijd mariekieeeeee, daar werd door collega's miekie van gemaakt! Nu 4 jaar later noemt iedereen me zo! (incl. me ma!) Dus eigenlijk mijn bijnaam, verzonnen door een heel lief meisje met een verstandelijk handicap! En 82 is mijn geboortejaar!
Ik heet Linda en de bijnaam Linnepin had ik op de opleiding die ik gedaan had, samen met twee andere vriendinnen hadden we die bedacht.