Ik ben van plan deze te kopen op MP, maar vraag me af of hij echt zo leuk is als het lijkt..dus wie heeft hem? De baby-uitvoering dus vanaf 9-36 maanden. http://blogs.pcworld.com/digitalworld/archives/v.smile-baby.jpg
ik zie ze op MP vaak voorbij komen met als reden dat t kind er niks aan vond. nu zegt dit natuurlijk niet alles want de mensen die er blij mee zijn zul je niet vinden op MP hahaha maar best veel geld nog voor zo'n ding... sorry ik heb geen ervaring ermee verder, ben wel nieuwsgierig naar reacties van anderen die hem (gehad) hebben
deze voor op de tv hebben we niet. wel heel veel andere dingen van v-tech en zijn daar echt heel blij mee. maar vind het ook wel een beetje jong om dan al achter de spelcomputer te zitten. er zijn heel veel leuke interactieve dingen te krijgen ook van v-tech waar ze echt wat aan hebben. zo heefto nze dochter een bal die vanzelf rolt en ze erachteraan moet kruipen en op dingen drukken. en heel veel dingen met van die poppetjes. vooral het boomhuis is heir fovoriet dis kreeg ze toen ze 1,5 was en speelt er nu 3,5 nog mee. leuke is ook dat we dus in dld wonen en ze duitse en ned heeft en ze gewoon op elkaar passenn ideaal dus.
Die uit zichzelf rollende bal heeft ze ook al, en nog meer van V-tech maar dit ziet er zo leuk uit..maar dus geen ervaringen hier, jammer!