Dag dames, Ik heb een vraag. Vier maanden geleden heb ik mijn spiraaltje weg laten halen, het spiraaltje zonder hormoon. Nu heb ik mijn menstruatie bijgehouden vanaf het moment dat hij weggehaald was en nu blijk ik elke maand een dagje minder lange cyclus te hebben. Ik vroeg me af of dit komt omdat mijn lichaam aan het herstellen is en of ik nu mijn vruchtbare dagen elke maand dan ook echt minus 1 dag moet uitrekenen. De eerste maand een cyclus van 35, en daarna elke maand één dag eraf. Wie herkent dit? Groetjes Oumanouar
ik heb in januari mijn spiraal er uit laten halen... dat was mirena en zoals je onder mijn banner kan lezen had ik heel onregelmatige cyclus...maar weet niet hoe dat zit bij koper spiraal!
Hoi, Dank je wel voor je reactie. Even een ander vraagje, wat wordt er bedoelt met 'ronde 1,2,3,4' etc? Groetjes Oumanouar
hoeveel maanden/cyclussen je al bezig bent om zwanger te raken. zoals ik ben 4 maanden terug begonnen...mijn eerste ronde/cyclus was 23 dagen mijn tweede ronde/cyclus duurde 35 dagen etc etc..en ik zit nu in ronde 4 maar ben er net achter dat ik zwanger ben hoop dat je het een beetje snapt
Hoi Millow, Allereerst Gefeliciteerd!!! Aha, ik snap de rondes nu, ik dacht dat het te maken had met het aantal kinderen... Ik ben niet heel bewust bezig met zwanger worden, gewoon gestopt met anticonceptie en ik zie het wel. Ook niet meer of minder 'oefenen', immers de drie kinderen die ik heb zijn ook zonder echt te plannen gekomen. Omdat ik nu wat ouder word wilde ik een lichaam zonder hormoon of spiraaltje en let nature goes his way. Fijne zwangerschap toegewenst, Groetjes Oumanouar