Maar door de vijfstanden in de rugleuning is dat onderuit zakken toch geen probleem? Je kindje zit dan niet rechtop. Snap je punt overigens wel hoor. Nu ik erover heb nagedacht, ga ik de buggy voor de kleine stukjes gebruiken. De wandelwagen lijkt me toch wat comfortabeler als je een dagje weggaat.
Als je z'n hoofdje nog vast moet houden tijdens het fietsen en hij valt om in een karretje is hij nog niet toe aan deze dingen. Ook voor overstappen naar alleen een buggy vind ik hem nog vrij jong,en klinkt hij gewoon niet stevig genoeg.En dat geeft helemaal niets,de kinderen van mij waren ook niet heel vlot met deze dingen,(wel allemaal extreem prematuur geboren) en dat is ook goed gekomen
Grasspriet kan je misschien als tussenoplossing een draagzak gebruiken? Want ik denk dat het meer voor kleine overbruggingsstukjes is? Ik ben zelf echt overdreven voorzichtig met zijn rug maar dat ben ik. Ik vind het stiekem ook heel erg zonde geld om ipv mijn mooie en zeer dure joolz zo een goedkope plastic buggy te gebruiken. (Ik zeg niet dat die van jou zo is. Maar dat beeld heb ik van buggy's. Zo een dun lapje tenten stof op een paraplu achtig constructie met van die nare harde plastic wielen)
Heb je je de wagen wel in lig stand? Zo te zien forceer je dingen die je kleintje nog niet kan. En dat hij het niet kan geeft niets. Maar je doet nu wel dingen die niet handig zijn.
Toen de wagen van mijn dochter was gestolen besloten om een buggy te kopen ( ze was toen wel bijna 2 en liep het meeste) maar mannn ik vond dat niet leuk! Hebben de nuna pepp gekocht en dat was een fijne buggy gelukkig
Hier voor kleine stukjes vanuit de auto naar de winkel is een buggy toch wat makkelijker met de boodschappen in de auto leggen. Ligt de kofferbak niet zo vol met alleen wagen. Heb de chicco liteway heeft 5 standen. Voor echt wandelen en dagje weg echt de wandelwagen. Is fijner. Voor zowel hem als mij. Loopt makkelijker. Ik kies toch echt voor de wandelwagen. Hier alleen de buggy voor in de winkel.
Wij hebben de chicco liteway. En die gebruik ik bijna nooit. Soms als ik even een klein stukje moet lopen maar ik gebruik echt veel liever de kinderwagen. Mijn tante past 2 dagen in de week op onze dochter en die gebruikt em wel altijd. Ook voor langere stukken. Het voordeel aan deze buggy is dat ie 5 standen heeft. Volledig in ligstand kan Makkelijk in te klappen
Dank voor je reactie. Ik ga voor de Koelstra Simba T4. Deze heeft ook vijf standen met volledige ligstand. Ook kan het stuk van de benen helemaal omhoog, zodat ZL helemaal gestrekt kan liggen. En voor het gebruik laat ik het wel vd situatie afhangen 😊
Als eens een draagzak gedacht? dat vond ik persoonlijk veeeel handiger dan een buggy. die doe je gewoon thuis al om en op plaats van bestemming je kindje erin en klaar. geen gedoe met buggy erop en eraf. daarnaast vond ik een buggy echt niet lekker rijden/lopen. voor mezelf niet en ook niet voor mn kind.
Het verschil tussen de wagens die ik heb zitten hem vooral in de vorm van de zitting en stevigheid van de gordels. Ik heb 2 wandelwagens waarbij hij bij 1 ook hangend zit doordat het stoeltje bijna hetzelfde is als die van de buggy. De kont zit in de goede stoel wat lager en de ondersteuning van de beentjes is een stuk beter. Wij kunnen de goede wandelwagen ook niet plat leggen maar moeten deze een beetje kantelen. Als je sowieso een buggy wil voor de korte afstandjes met de auto kan je makkelijker het verschil in de houding zien. Ik dacht van tevoren dat er ook weinig verschil zou zijn maar dat viel helaas tegen.