Onze dochter word binnenkort 1. Hebben al meerdere keren de vraag gehad wat de wensen zijn. We hebben totaal geen idee. Tips zijn welkom, wel graag betaalbaar
Zijn al verschillende topics over geweest de laatste weken, misschien kun je die erbij zoeken. Ik zou zeggen zoiets: Loopwagen/fietsje Poppenwagen Skippykoe Fisher price kassa Zandbak Water/zandtafel Picknicktafel voor buiten Nijntje verstoppertje Boekjes Toet toet auto's/zoef zoef dieren
Wat voor maat Puky loopfiets zouden jullie dan doen? Heb hier al wel eens naar gekeken...maar twijfel..
Ligt er een beetje aan hoe groot je kindje is, Hier krijgt hij volgende maand de Puky Wutsch hij word dan 2 jaar! Maar ik heb echt een klein mannetje 9,2 kilo en 80 cm, ook is hij hypermobiel dus niet heel erg stabiel altijd! De puky vanaf 2 jaar is te groot voor ons mannetje.
Kralenboog, vormenstoof, hamerbank, ballen, loop- of trekbeestjes, blok- of knoppuzzels, stapelbekers, badspeelgoed, etc
Loopkar (niet een loopfiets dus= niet echt bevorderlijk voor de ontwikkeling van het lopen (tenzij je kindje al kan lopen) Tipi tentje
Dikke kleurpotloden Kleurboek Vingerverf Schortje Rietjesbeker Bordje bakje bekertje Dekbedovertrek passend bij je dochter en of kamertje Kledingbon h&m c&a hema Pyjama Shirtje Haardingetjes Sommige dingen is zij misschien nog niet aan toe maar dan heb je het er het hele jaar wat aan. Kan je wat wegleggen.
Puky loopfiets: pukylino of wutsch Boekjes Pop en poppenwagen Houten puzzels met knopjes Grote regenboog van grimms Stapelblokken Vormenstoof
als je er plaats voor hebt, een tent met ballen erin. Dochter hier speelt er ontzettend veel mee, In de zomer staat de tent buiten onder de veranda. Zoef zoef dieren prentenboekjes
Loopfietsje.. ik heb een loopbakfietsje gekocht. 😍 Duplo Zoef zoef dieren.. erg leuk en leerzaam Kledingsetje Kartonnenboekjes.. voelboekjes Houten legpuzzels.. goed voor hun ontwikkeling Pop Verder zijn er al heel veel topics hierover. Zal vast nog meer in staan