Ik ben aan't rondkijken en weet niet helemaal wat een "redelijke" prijs is voor een leuk boxpakje (met truitje eronder). Wat geven jullie doorgaans uit voor een leuk boxpakje? En waar zijn volgens jullie de leukste, maar ook niet al te prijzige boxpakjes te krijgen?
Zeeman Euro of 6 ben je dan wel klaar... En zeker de kleinste maatjes... Die dragen ze toch niet zo lang... Wibra had ik ook een leuk boxpakje gekocht, maar na de eerste babywasjes... Komt zeeman nu al beter uit de test C&A en Hema hebben ze trouwens ook heel betaalbare leuke dingen!
indd nextdirect.com maar ik heb ook hele leuke besteld op zoepa.nl Niet alle stofjes staan erop. Als je op facebook zoepa zoekt dan kom je op haar fb pagina. Daar staan wat meer stofjes op. Erg leuke pakjes en zitten heerlijk!
Had hier een erg leuke van de zeeman. Blijft mooi in de was. Zo'n pakje met voeten eraan, uit 1 sruk zegmaar.
Dank voor de tips tot nu toe.. ga zeker eens kijken! De site van Next ken ik inderdaad.. alleen de meeste dingen daar zijn toch wel wat prijzig, of meen ik dat maar? (te bedenken dat baby's zo weer uit hun kleertjes zijn gegroeid)
Ik vind het wel meevallen als je kijkt naar de kwaliteit en je betaald geen extra verzendkosten. Maar het is inderdaad niet te vergelijken met prijzen van de Zeeman. Ik heb ook maar een paar dingetjes daar gekocht hoor, mijn grootste gedeelte is gekregen of komt bij Zeeman/Hema/H&M vandaan.