Even een vraagje: ik had 16-9 een vroege miskraam, toen na 3 weken weer ongesteld. Gisteren had ik even licht bruin verlies, heel weinig en stelde niks voor. Ik dacht: de ongi komt. Maar verder is er niks meer gekomen! Hoe was het met jullie cyclus na MK?
Nog afwachten Jes. Ik zou zaterdag zeker ongesteld moeten zijn, maar verwacht het eigenlijk nu al lang omdat ik al 15 dagen na ei zit. Maar dat is het vervelende na een mk kan je hele lichaam in de war zijn en kan het langer duren voordat je weer een normale cyclus hebt. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je opnieuw zwanger bent en dat beetje bloed wat je had dat dat van een innestelling is. Je moet gewoon voor jezelf bepalen wat je doet of wachten tot je ongi wordt of een keer een test doen. Heel veel succes. xxx Joyce
Tja, lastig. Zwanger lijkt me toch niet want we hebben het wel gedaan maar hij is voor het zingen de kerk uitgegaan zeg maar. Al weet ik dat je daar zwanger van kunt worden, maar die kans is volgens mij heel klein. Toch wel spannend!
Mijn cyclus was gelijk 4 weken (op de dag nauwkeurig) weer begonnen dus daar was ik blij mee. Maar mijn cyclus is wel heel anders geworden, veel regelmatiger (op zich wel prettig). Eerder was ik pats-boem ongesteld, maar nu kondigt het zich al 3 dagen eerder aan met heel licht bloed verlies. Succes!
Mijn ongie kwam 5 dagen te laat de eerste maand na de mk. Maar ik denk dat mijn cyclus weer naar een lente van 27-29 dagen hersteld, aangezien er afgelopen maand een keer veel minder sperma terugliep dan normaal (sorry hoor). Bij nader inzien was dit ong. op dag 14 na ongie en dat zou betekenen dat m'n cyclus zich heeft hersteld.