Hoe is jullie cyclus?

Discussie in 'Miskraam' gestart door jes1, 7 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Even een vraagje:

ik had 16-9 een vroege miskraam, toen na 3 weken weer
    ongesteld. Gisteren had ik even licht bruin verlies, heel
    weinig en stelde niks voor. Ik dacht: de ongi komt.
    Maar verder is er niks meer gekomen!
    Hoe was het met jullie cyclus na MK?

2. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Nog afwachten Jes. Ik zou zaterdag zeker ongesteld moeten zijn, maar verwacht het eigenlijk nu al lang omdat ik al 15 dagen na ei zit. Maar dat is het vervelende na een mk kan je hele lichaam in de war zijn en kan het langer duren voordat je weer een normale cyclus hebt. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je opnieuw zwanger bent en dat beetje bloed wat je had dat dat van een innestelling is. Je moet gewoon voor jezelf bepalen wat je doet of wachten tot je ongi wordt of een keer een test doen. Heel veel succes.
    xxx Joyce

3. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Tja, lastig. Zwanger lijkt me toch niet want we hebben het wel gedaan maar hij is voor het zingen de kerk uitgegaan zeg maar. Al weet ik dat je daar zwanger van kunt worden, maar die kans is volgens mij heel klein. Toch wel spannend!

4. Ilse100

Ilse100 Actief lid

4 jan 2007
    153
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Gelderland
    Mijn cyclus was gelijk 4 weken (op de dag nauwkeurig) weer begonnen dus daar was ik blij mee. Maar mijn cyclus is wel heel anders geworden, veel regelmatiger (op zich wel prettig). Eerder was ik pats-boem ongesteld, maar nu kondigt het zich al 3 dagen eerder aan met heel licht bloed verlies.
    Succes!

5. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Mijn ongie kwam 5 dagen te laat de eerste maand na de mk.
    Maar ik denk dat mijn cyclus weer naar een lente van 27-29 dagen hersteld, aangezien er afgelopen maand een keer veel minder sperma terugliep dan normaal (sorry hoor). Bij nader inzien was dit ong. op dag 14 na ongie en dat zou betekenen dat m'n cyclus zich heeft hersteld.

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Het kan zijn dat je lichaam nog wat van slag is na de miskraam.
    Sterkte ermee.

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mijne was tot 2x toe gewoon weer hetzelfde, eerste cyclus misschien 2 daagjes later!

Succes!

Deel Deze Pagina