hallo ik heb op 20 oktober een mk gehad. hij is gelukkig vanzelf begonnen en de vk kwam kijken en ze zei van ja dat is waarschijnlijk het vliesje en ik had nog een propje. maar had tot 6 dagen erna beetje bloedverlies. ik heb nu geen buikpijn meer en geen bloedverleis. curretage hoefde ik dus niet maar mijn vraag is zou er nu niks meer zitten kwa stolsels of zo heb de vk al zo vaak gebeld dacht vraag het hier. want moet volgende week eigenlijk ongie worden maar gaat dan als er nog wat zit er mee uit, ik denk zo af en toe stel dat er iets zit zou dat dat niet mijn zwagerschap afstoten. wie heeft er ervaring mee dat het vanzelf af is gekomen en daarna geen echo heeft gehad en hetzelfde zon beetje als mij heeft en nu zwagner is. want hoor ook vaak dat je echo krijgt voor controle of het schoon is maar dat weet ik dus niet of is dat alleen bij curretage? groeten joyce
Ten eerste wil ik je nog veel sterkte wensen bij je verlies. Ik heb in 2004 met 10 weken een mk gehad. Op een zaterdag verloor ik het vruchtje. Heb het niet zelf gezien maar voor mijn gevoel was ik het verloren. Heb de maandag daarop een echo gehad om te zien of echt alles weg was. Ik zou gewoon bellen naar je vk voor een echo. Want jij hebt pas een "goed" gevoel om weer verder te gaan als je zeker weet dat alles echt schoon is. Meid....gewoon bellen hoor! Nogmaals veel sterkte!
Ik heb 13 okt met 10 weken een mk gehad en ook geen nacontrole. Ik ben afgelopen vrijdag wel onderzocht door de HA na het blijven van pijnklachten. Ik ben ook niet helemaal gerust gesteld maar wacht even mijn menstruatie af. Bij mij had het vruchtje de grootte van 6 wkn maar er is echt meerdere malen iets groots uitgekomen. Vruchtzakje en volgens vk een stuk van de placenta. Ik heb tot nu toe ook de vk niet gebeld.
Hoi Joel, Ik heb hetzelfde gehad.. Het is vanzelf afgekomen bij mij.. Toen heb ik 1x een hele heftige menstruatie gehad en nu weer zwanger! Ik hoop voor jou dat het snel weer zo mag zijn!
Hoi, Ik heb met vijf en een halve week een miskraam gehad. Na vijf dagen was het vloeien al over. Ik heb geen echo gehad of alles weg was. Daarna niet meer ongesteld geweest, want ik was gelijk weer zwanger!
ok de helft is meteen weer aangeteld maar dat gaat niet bij ons want wij trouwen op 11 juli dus moet niet hoogzwanger zijn. t is t 1 of de ander maar ik wil niet dat ik sta te puffen om de dag vol te houden dus wachten 2 maanden af maar zal in mijn gedacht ehouden dat ik de vk altijd kan bellen wacht deze menstruatie af en dan kijk ik ff verder. dank jullie voor de reacties maar voor degene die meteen aangeteld zijn proficiat
Als je tussentijds nog veel bloed verliest of erge buikpijn hebt zou ik meteen contact opnemen met vk voor echo als je nergens last van hebt dan kan het allemaal weg zijn. Maar je hebt recht op een echo als je het niet vertrouwd en zelfs deha kan met een eendenbek alles binnenin bekijken en dan ziet die ook of alles schoon is. Succes meid. xxx Joyce
Joel, allereerst veel sterkte. Bij de eerste en laatste 2 MK's heb ik een echo gehad om te zien of alles weg was. Bij de tussenliggenden had ik zoiets van, de eerste keer is het vanzelf weggegaan, dus zal dat nu ook wel zijn gebeurd. Daarna heb ik het wel laten controleren, omdat ik gewoon zeker wilde weten dat m'n baarmoeder schoon was en niets een nieuwe zwangeschap in de weg zou staan. Ik denk dat ik in jouw geval toch nog eens aan de bel zou trekken en erop zou staan een controle-echo te krijgen, zeker omdat je eraan twijfelt of alles weg is.