Huilen in de wagenbak

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Pinda, Sep 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pinda

Pinda Actief lid

Jul 27, 2006
    477
    0
    0
    We hebben hier weer iets nieuws:

Meneer wil niet meer in de wagenbak liggen, want dan kan hij niks zien. Bij gewoon wandelen ligt hij wat te jengelen, maar zodra we in de winkel zijn begint hij te krijssen! Als ik hem er dan uiteindelijk toch maar uithaal is het lachen en direct goed. Hij heeft dit nu sinds een week. In de maxicosi is het goed, want dan kan hij alles in de gaten houden. . Voor de buggy is hij te klein, maar voor de wagenbak wordt hij al te groot. Als ik hem een vest aandoe ligt hij al bijna klem. We hebben een quinny speedi sx.

Zijn er mensen bekend met dit "probleem" en hoe hebben jullie dat opgelost?

2. bive

bive Actief lid

Apr 26, 2007
    177
    0
    0
    Jaaaa heel herkenbaar jullie probleem. Kim had ook al snel een hekel aan de kinderwagen bak gekregen. In de maxicosi op het onderstel vond ze het wel prachtig, want dan kon madame het allemaal goed zien. Wij hebben die derde maand dus uitgezongen en hadden gelukkig een kinderwagen (BUZZ) die een buggy had die plat kon. Kim ging dus al heel snel in de buggy...

groetjes Bianca

3. bloem31

bloem31 Actief lid

Jul 10, 2007
    388
    0
    0
    Hier was het precies hetzelfde. Mevrouw lag de hele tijd haar hoofd op te tillen in de bak. Ze was ong 3 1/2 maand en toen zijnn we overgestapt naar de buggy van de buggaboo. Die kan helemaal plat en dus geen problemen met haar ruggetje. Ze vond het prachtig...heerlijk alles zien!

4. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    misschien een leuk dingetje boven haar hoofdje ophangen waar ze naar kan kijken en grijpen....dat heeft hier wel geholpen heb zon "slinger" met drie knuffels erop en de olifant wordt vaak in zijn kont geknepen haha

5. Pinda

Pinda Actief lid

Jul 27, 2006
    477
    0
    0
    De speedi kan bijna helemaal plat. Hij ligt dan in een hoek van ong 10-15 graden. Heb ik zondag uitgeprobeerd, maar het is zo'n klein hummeltje in die buggy. Hij verdwijnt gewoon! Heb hem dus maar weer snel omgebouwd en probeer het nog een maand uit te stellen.
    Speeltjes heb ik ook in de wagenbak, maar die vindt hij toch minder leuk dan alles wat er buiten de bak gebeurt :D

6. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Hoi, ik doe voor kleine boodschapjes(dus als ik maar 15 minuten wegben) nog wel eens de gewone buggy pakken(aardig goedde vering) die doe ik helemaal plat een goede voetenzak errin en dat gaat goed.........

7. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Goh, wat ben ik blij dat mijn kereltje nog zo'n klein manneke is! Hij past nog wel in de bak (hij is ongeveer 62cm) en slaapt er ook prima in!

8. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    @ brussie Ze passen er nog wel in,maar willen dat liever niet want dan zien ze niks ;)

9. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Mijn manneke slaapt gewoon... en als hij wakker is, is hij druk met de speeltjes die boven zijn hoofd hangen of naar mij aan 't kijken...

10. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik deed Steven op een gegeven moment ook in de maxi-cosi op het onderstel vd kinderwagen, vond hij veel leuker.
    Op het laatst vond hij de maxi-cosi in de auto ook niks aan, hij wou eens wat anders zien, dan de achterbank.

Share This Page