Wel ongesteld geweest, toch zwanger?????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Smeetje, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Kan dat, ik ben wel ongesteld geweest (klein beetje), maar voel me wel zwanger. Ben smorgens bij vlagen erg misselijk en ik voel me anders. Durf niet te gaan testen omdat ik eigenlijk denk dat ik toch niet zwanger kan zijn en dan is het weer zo'n tegenvaller... Kent iemand dit??

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Wat is een klein beetje? hoeveel dagen?
    rood/bruin bloed?

Sorry veel vragen :oops:

3. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Hoeveel weet ik niet precies (gebruik ob's), maar niet zoals normaal. Lekker smakelijk eigenlijk.... En het duurde maar ong 3 dagen.

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    maar was het op de ob ook rood?
    Meestal ben je dan helaas niet zwanger.

De enige uitkomst is dan toch een zwangerschaps test.

Heeeeel veel succes voor als je gaat testen!

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    gewoon afwachten meid, ik ben het vorige week donderdag geworden (nod was afgelopen zaterdag) maar vrijdag was het alweer weg...

maar wat je vraag betreft, het kan idd, want bij allebei mijn kinderen ben ik nog gewoon ongesteld geworden, en wist ook niet direct dat ik in verwachting was.

als je twijfelt gewoon een test doen zodat je zekerheid hebt...
    succes :D

6. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Mijn moeder is gewoon ongesteld geweest tijdens de zwangerschap. Hoe en wat weet ik ook niet zo goed :oops:

7. winnie89

winnie89 Actief lid

19 mei 2006
    107
    0
    0
    hoi mijn periode's precies 28 - 27 en als het goed is vandaag of morgen weer na 27 a 28 dagen.
    Maar heb de hele wk al pijnlijke tepels en vrij emotioneel om alles en niets eigenlijk.
    Nu heb ik best wel buikpijn en pijn uitstralend naar me boven benen, zag net een klein beetje bloed tijdens het plassen, zou het dan toch die NOD zijn. Liever niet maarja als het komt dan komt het toch. Hoe zit dat met zwanger en ongi? hoe weet je dat dan precies?

gr winnie
    heb nu 2 periode's achter de rug zonder pil gelijk netjes op tijd gemiddeld 28 dgn. Ps ben 37 ( haha vandaag) wie heeft ervarinf op die leeftijd en hoelang duurde het dan voor je zwanger werd?

8. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    gr winnie
    heb nu 2 periode's achter de rug zonder pil gelijk netjes op tijd gemiddeld 28 dgn. Ps ben 37 ( haha vandaag) wie heeft ervarinf op die leeftijd en hoelang duurde het dan voor je zwanger werd?[/quote]

Begrijp ik goed dat je vandaag jarig bent?

GEFELICITEERD

Ik hoop dat we je snel opnieuw mogen feliciteren, maar dan om een andere reden natuurlijk ;)

9. winnie89

winnie89 Actief lid

19 mei 2006
    107
    0
    0
    Hoi bibi,

Ja zeker ben vandaag 37 geworden. Maar heb jij enig antwoord op mijn vorige vraag? of iemand anders?

En nog iets hoe krijg ik net als jij, mijn cyclus patroon onderaan mijn verhaal zoals jij/ waar je de cycles tijd telkns kan bij houden

gr en bedankt voor je felicitatie

10. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    nog gefeliciteerd meid!! en ik hoop voor je dat dat beetje bloed niet de voorbode van je ongi is geweest, de symptomen kunnen helaas allebei betekenen.

wanneer je je cyclussen bij wil houden dan kan je die in je profiel onder de link van je banner typen en dan weer onderaan de pagina op ok klikken.

11. winnie89

winnie89 Actief lid

19 mei 2006
    107
    0
    0
    Ok bedankt, Is nu gewoon ff afwachten of het doorzet. Is wel vreemd verlies alleen tijdens het plassen wat bloed. Normaal als ik ongi wordt dan heb ik sinds ik gestopt bent met de pil meer ongi als ervoor. Maar stel dat het doorzet moet ik dan vanaf gister mijn periode weer invullen? dan is het weer 27 dagen. Vanaf ik gestopt loopt mijn periode netjes gemiddeld 28

Gr winnie

12. winnie89

winnie89 Actief lid

19 mei 2006
    107
    0
    0
    hoi ik had vd wk al gemeld dat ik afgelopen vrijdag eind vd middag iets ongi bent geworden nouja alleen tijdens het plassen druppels (slijmerige), gister ook zogoed als niets en vandaag zondag is er zowat helemaaaaaaaal niets tijdens het plassen. Moet ik dit nu toch als ongi zien ofniet

En moet ik dan als het wel ongi is, vandaag afgelopen vrijdag mijn periode weer gaan tellen?

gr winnie 89

13. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    De misselijkheid is alweer over, ben wel gegroeid en erg moe, maar ga ermaar vanuit dat ik toch niet zwanger ben.. Op naar de volgende poging!

Ik ben in februari gestopt met de pil en mijn cyclus wisselt nog erg, dan ben ik een paar dagen eerder ongesteld, dan weer een paar dagen later. Lastig is dat.

Deel Deze Pagina